@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Lyssnar på John Barrowmans show på min dator, medans jag sitter och surfar på mammas dator xD
12 jul, 2015 19:19 |
|
Nordanhym
Elev |
Hemma i Sverige igen efter en vecka i Turkiet och ett par dagar i Danmark. Vill ju tillbaka till Turkiet asså, men, någon som saknat mig här..? xD
![]()
12 jul, 2015 19:50 |
|
Borttagen
|
ÄNTLIGEN HEMMA. lättnaden
12 jul, 2015 19:53 |
|
Borttagen
|
Åkte iväg och fikade hos mammas killes familj. De är alla så trevliga.
Annars så har jag en rätt rejält dålig kväll & känner mig ensammast i världen, och på det hela gör mitt ben och mitt knä satans ont pga vädret. Suck. Hatar min kropp. 12 jul, 2015 20:06 |
|
Archarec
Elev |
12 jul, 2015 20:07 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Min vän som läser Harry Potter böckerna för första gången har gått och älskat ner sig i Tonks. Det kommer vara intressant att se hennes reaktion när hon läser den sista boken...
12 jul, 2015 20:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Nu fick jag äntligen svar på varför jag tycker bättre om tidigare "High tec-filmer" https://www.moviezine.se/nyheter/peakade-specialeffekterna-pa-90-talet THIS! So much. Jag har sedan en tid tillbaka reagerat på att när miljöer jag inte är van att se ser för realistiska ut kan jag inte ta dem på allvar. Jag minns att när jag var på Hobbit i 3D på bio fick jag ibland känslan av att jag tittade på typ en skolpjäs, säkert eftersom teater var min närmsta verklighetsreferens till sådant. I vissa andra fall har det känts som att jag tittar på Nyheterna men då det är så orealistiska saker så känns det bara jättefel. Jag har försökt förklara det för andra men ingen jag pratat med verkar förstå, men den känslan har ju säkert med det han tog upp i videon att göra! Känns skönt att veta att jag inte är knäpp, haha. Samma här, så himla mycket! När hobbit släpptes så kände jag mest "bra film... men datorspel?". Att det bara var en massa action efter massa action, häftiga effekter, forsränna med fight och så himla... orealistiskt. Även för Tolkien så att säga. Nu har inte jag sett hulkenfilmerna, men klipp och trailers har ju dundrat förbi och nu när man jämförde det så kände jag så igen mig i det hela. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 jul, 2015 20:41 |
|
Frivolt
Elev |
Är det bara för mig som swefilmer inte funkar? D:
12 jul, 2015 20:42 |
|
Hedwig96
Elev |
Någon som vill skicka nån random uggla till mej?
Typ bara fråga VAD SOM HELST Har tråkiigt inget att göra.. 12 jul, 2015 20:43 |
|
Signe tha toast
Elev |
12 jul, 2015 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen