@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Frivolt: Skrivet av EmahS: Skrivet av Frivolt: Skrivet av EmahS: Skrivet av Frivolt: Skulle kunna ha sovit hela dagen idag -.- Så trött!! Jag ska sova nu hehe. Men så är ju klockan kvart över elva på kvällen också Haha sov åt mig då? haha gissar på att du är nån annanstans och inte i sverige? men godnatt då, sov gott!! Ganska på andra sidan jorden hah. Är hos hobbitarna och hälsar på ett år i Nya Zeeland Oh sedärja Absolut Awesome vad gör du där annars då? 12 jul, 2015 13:28 |
|
Chaemy
Elev |
12 jul, 2015 13:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Nu fick jag äntligen svar på varför jag tycker bättre om tidigare "High tec-filmer" https://www.moviezine.se/nyheter/peakade-specialeffekterna-pa-90-talet THIS! So much. Jag har sedan en tid tillbaka reagerat på att när miljöer jag inte är van att se ser för realistiska ut kan jag inte ta dem på allvar. Jag minns att när jag var på Hobbit i 3D på bio fick jag ibland känslan av att jag tittade på typ en skolpjäs, säkert eftersom teater var min närmsta verklighetsreferens till sådant. I vissa andra fall har det känts som att jag tittar på Nyheterna men då det är så orealistiska saker så känns det bara jättefel. Jag har försökt förklara det för andra men ingen jag pratat med verkar förstå, men den känslan har ju säkert med det han tog upp i videon att göra! Känns skönt att veta att jag inte är knäpp, haha. 12 jul, 2015 13:38 |
|
Borttagen
|
har rensat ännu mer i garderoben. det känns som att jag måste bli av med så många avslutade kapitel och försöka börja om. det var den gamla Alma, nu är den nya Alma på väg. skönt som fan, faktiskt. ska försöka reda ut och fräscha upp allt i mitt liv innan skolan börjar igen. yay, har faktiskt motivation idag c:
12 jul, 2015 14:59 |
|
Borttagen
|
Vet inte om jag skrivit det men Sverige kom trea i inlineshockey-VM
Och jag väntade på två av dem som spelade, på flygplatsen, haha. Mest för att vi är typ släkt, men ändå ;__; Jag har haft en bra dag hittills i alla fall, otroligt nog. Träffat Eyecandy, ätit godis och nu väntar jag på John Barrowmans radioshow ♥ 12 jul, 2015 15:03 |
|
Borttagen
|
Uu.. Måst städa skrubben-_- de sir ut som att en bomb ha explodera där
12 jul, 2015 16:04 |
|
Borttagen
|
Jag blev så glad alldeles nyss! Jag har ganska precis blivit pescetarian, och imorgon jag ska åka till min mormor och morfar och vara där i några dagar. Och när jag pratade med min mormor i telefon alldeles nyss sade hon att hon letat upp fisk-/vegetariska recept inför att jag ska komma.
Åh, hon är så snäll och jag tycker så mycket om henne! ♥ 12 jul, 2015 16:14 |
|
Borttagen
|
Erbjuder tarot läsningar igen eftersom jag är uttråkad, måste öva och min tarotlek har legat i min hylla i 3 veckor typ.Skicka en uggla!
Men ställer ni en fråga så har jag vissa kriterier; ~ Inga ja eller nej frågor ~ Inga "vad händer på fredag?" ~ Tarot är mer för rådgivning och är du i en situation mellan några val så förklara gärna med några få nyckelord eller en enkel mening. Tarot kan man använda genom att få råd över något, få en inblick hur en situation ser ut, få kontakt med övernaturliga varelser osv... Om jag har glömt något så ugglar jag tillbaka. Jag övar även med pendel, vilket är för frågor med ja/nej/kanske/vill inte svara ^-^ 12 jul, 2015 16:37 |
|
Borttagen
|
Okej. Jag ger mig. Jag erkänner.
Hunger Games är sjukt bra. 12 jul, 2015 18:33 |
|
Borttagen
|
Jag är så lycklig att jag inte arbetar med telefonintervjuer längre! Det är snart ett år sedan jag slutade men jag är fortfarande lika lättad xD
12 jul, 2015 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen