@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alva_malfoy0303: Säljer: 1 Huffelpuff halsduk 170g 1 Gryffindor halsduk 170g 1 julmärke 200g 1 Felix Felicius 200g 3 Julgransstjärnor 2g/st 2 röda julgranskulor 3g för båda 3 snölyktor 4g/st 2 rosa julgransglitter 40g/st 1 julgran 10g 1 julget 100g Går att diskutera priserna! Köper: Ger vadsomhelst för julpäron och julmärken från 2014 och neråt Skulle gärna vilja ha alla snölyktor, pris? det blir 12g sammanlagt! Juste: När kan du lägga ut de? Nu, om du vill? Okej 26 mar, 2017 19:53 |
|
Sprout
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Sprout: Skrivet av Emmi: Hahah yayy.. Jag kan egentligen köpa alla du säljer om det är okej? (För jag ska annars gå in på din profil och se vilka du har fler än 2 av xD Jepp, det är okej! Vad blir det att kosta och när lägger du ut? 139 galleoner och 3 siklar. När vill du att jag ska lägga ut? Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 26 mar, 2017 20:54 |
|
Sprout
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Sprout: Skrivet av Emmi: Skrivet av Sprout: Skrivet av Emmi: Hahah yayy.. Jag kan egentligen köpa alla du säljer om det är okej? (För jag ska annars gå in på din profil och se vilka du har fler än 2 av xD Jepp, det är okej! Vad blir det att kosta och när lägger du ut? 139 galleoner och 3 siklar. När vill du att jag ska lägga ut? Typ imorgon? Nu? Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 26 mar, 2017 21:43 |
|
Sprout
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Sprout: Skrivet av Emmi: Skrivet av Sprout: Skrivet av Emmi: Skrivet av Sprout: Skrivet av Emmi: Hahah yayy.. Jag kan egentligen köpa alla du säljer om det är okej? (För jag ska annars gå in på din profil och se vilka du har fler än 2 av xD Jepp, det är okej! Vad blir det att kosta och när lägger du ut? 139 galleoner och 3 siklar. När vill du att jag ska lägga ut? Typ imorgon? Nu? Ja! Har lagt ut nu! Tack för bra affär! Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 26 mar, 2017 21:47 |
|
Alva_malfoy0303
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alva_malfoy0303: Säljer: 1 Huffelpuff halsduk 170g 1 Gryffindor halsduk 170g 1 julmärke 200g 1 Felix Felicius 200g 3 Julgransstjärnor 2g/st 2 röda julgranskulor 3g för båda 3 snölyktor 4g/st 2 rosa julgransglitter 40g/st 1 julgran 10g 1 julget 100g Går att diskutera priserna! Köper: Ger vadsomhelst för julpäron och julmärken från 2014 och neråt Skulle gärna vilja ha alla snölyktor, pris? det blir 12g sammanlagt! Juste: När kan du lägga ut de? Nu, om du vill? Okej Den är ute på marknaden med rubriken "RESERVERAD" 27 mar, 2017 13:39 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Säljer alla kort jag har fler än 2 av. Just nu säljer jag dessa!
Bronskort 5g/st: Herpo den Vidrige 1st Lily Potter 1st Pansy Parkinson 2st Blodiga Baronen 1st Arthur Weasley 1st Vincent Crabbe 1st Gyllenroy Lockman 1st Parvati Patil 1st Alastor Moody 1st Godric Gryffindor 1st Lavender Brown 1st Percy Weasley 1st Lucius Malfoy 1st Kirke 1st Silverkort 10g/st: Rolanda Hooch 1st Severus Snape 1st Citera eller uggla vid intresse!
27 mar, 2017 16:40 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av PotterHead4evr: Säljer alla kort jag har fler än 2 av. Just nu säljer jag dessa! Bronskort 5g/st: Herpo den Vidrige 1st Lily Potter 1st Pansy Parkinson 2st Blodiga Baronen 1st Arthur Weasley 1st Vincent Crabbe 1st Gyllenroy Lockman 1st Parvati Patil 1st Alastor Moody 1st Godric Gryffindor 1st Lavender Brown 1st Percy Weasley 1st Lucius Malfoy 1st Kirke 1st Silverkort 10g/st: Rolanda Hooch 1st Severus Snape 1st Citera eller uggla vid intresse! Får jag köpa allihopa? Absolut! När ska jag lägga upp?
27 mar, 2017 18:54 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Emmi: Skrivet av PotterHead4evr: Säljer alla kort jag har fler än 2 av. Just nu säljer jag dessa! Bronskort 5g/st: Herpo den Vidrige 1st Lily Potter 1st Pansy Parkinson 2st Blodiga Baronen 1st Arthur Weasley 1st Vincent Crabbe 1st Gyllenroy Lockman 1st Parvati Patil 1st Alastor Moody 1st Godric Gryffindor 1st Lavender Brown 1st Percy Weasley 1st Lucius Malfoy 1st Kirke 1st Silverkort 10g/st: Rolanda Hooch 1st Severus Snape 1st Citera eller uggla vid intresse! Får jag köpa allihopa? Absolut! När ska jag lägga upp? Nu?
27 mar, 2017 19:36 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Emmi: Skrivet av PotterHead4evr: Säljer alla kort jag har fler än 2 av. Just nu säljer jag dessa! Bronskort 5g/st: Herpo den Vidrige 1st Lily Potter 1st Pansy Parkinson 2st Blodiga Baronen 1st Arthur Weasley 1st Vincent Crabbe 1st Gyllenroy Lockman 1st Parvati Patil 1st Alastor Moody 1st Godric Gryffindor 1st Lavender Brown 1st Percy Weasley 1st Lucius Malfoy 1st Kirke 1st Silverkort 10g/st: Rolanda Hooch 1st Severus Snape 1st Citera eller uggla vid intresse! Får jag köpa allihopa? Absolut! När ska jag lägga upp? Nu? Aa, lägger ut snart
27 mar, 2017 19:37 |
|
miss Elsa
Elev |
Jag sammlar på alla sorters kort... någon som har något som ligger och skräpar, men kan tänka sig sälja rätt så biligt?? (Har många av typ Bengt,L Malfoy o vettlösa verdelin,kirke o dem så kanske inte de
¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 28 mar, 2017 22:20 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen