@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
11 jul, 2015 13:16 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Tänkte att det gör det inte här, än, tyvärr! Tittar ut och ser att det regnar xD haha Iofs inte öser ner men jaa regnar göre iaf Här bara smäller det på taket, och jag ska ta mej till jobbet inom en halv timme... nu lät det som om åska är påväg också 11 jul, 2015 13:16 |
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av Frivolt: Här äre strålande sol Tänkte att det gör det inte här, än, tyvärr! Tittar ut och ser att det regnar xD haha Iofs inte öser ner men jaa regnar göre iaf
11 jul, 2015 13:17 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Tänkte att det gör det inte här, än, tyvärr! Tittar ut och ser att det regnar xD haha Iofs inte öser ner men jaa regnar göre iaf Här bara smäller det på taket, och jag ska ta mej till jobbet inom en halv timme... nu lät det som om åska är påväg också Ojdå ;O haha åh du kan skicka det hit? 11 jul, 2015 13:18 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Tänkte att det gör det inte här, än, tyvärr! Tittar ut och ser att det regnar xD haha Iofs inte öser ner men jaa regnar göre iaf Här bara smäller det på taket, och jag ska ta mej till jobbet inom en halv timme... nu lät det som om åska är påväg också Ojdå ;O haha åh du kan skicka det hit? njaa jag kan skicka lite dit. Men det är inte så illa egentligen. Har ju bil så de är bara att ta sig ut till den och sen en 100 m från parkeringen till jobbet... dessutom kommer de mindre gäster om det regnar alltså blir de en lugn kväll Signe tha toast, Beben Bor ni i närheten av Stockholm? Om ni gör det håll kvar solen till nästa helg då far jag nämligen dit. O då ska de va sol för då har jag semester 11 jul, 2015 13:22 |
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Tre timmar ifrån desvärre, men är nog varmt där me.Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Tänkte att det gör det inte här, än, tyvärr! Tittar ut och ser att det regnar xD haha Iofs inte öser ner men jaa regnar göre iaf Här bara smäller det på taket, och jag ska ta mej till jobbet inom en halv timme... nu lät det som om åska är påväg också Ojdå ;O haha åh du kan skicka det hit? njaa jag kan skicka lite dit. Men det är inte så illa egentligen. Har ju bil så de är bara att ta sig ut till den och sen en 100 m från parkeringen till jobbet... dessutom kommer de mindre gäster om det regnar alltså blir de en lugn kväll Signe tha toast, Beben Bor ni i närheten av Stockholm? Om ni gör det håll kvar solen till nästa helg då far jag nämligen dit. O då ska de va sol för då har jag semester
11 jul, 2015 13:34 |
|
Beben
Elev |
11 jul, 2015 13:35 |
|
Borttagen
|
Fyra veckor sedan ... fyfan vad jag saknar Rhodos.
11 jul, 2015 14:50 |
|
Frivolt
Elev |
SKA SE INSIDOUS CHAPTER 3 PÅ BIO IKVÄLL!!
Va aslängesen jag såg en skräckis på bio x) ska bli kul 11 jul, 2015 16:05 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Death Note är snart slut Tittar du på Death Note? Omg! Vilket avsnitt är du på? C:
11 jul, 2015 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen