@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
HELLO SWEETIE!!!
Nämen, borde sova D: typ nu! Så Godnatt Mugglis!!! Suss gott och dröm sött 11 jul, 2015 01:24 |
|
Hedwig96
Elev |
Alltså that moment när man märker att man säger/tänker för sig själv och istället för att t.ex säga "nu ska jag äta frukost" säger man " Nu ska Flisan äta frukost"
blir inte ens kallad för Flisan så ofta, min farmor kallade mej för det och de gör också min faster (men henne ser jag så sällan) Men senaste halvåret har faktiskt hela min f.d. klass kallat mej det, men nu har vi inte setts på hela sommaren eftersom vi alla jobbar på olika håll. (Till och med när jag var på praktik kallade alla mej Flisan eftersom kompisen jag hade med gjorde det, vissa viste inte ens vad jag hette påriktigt Nu är de bara jag själv som kallar mig det 11 jul, 2015 01:43 |
|
Siiiimooooneeee
Elev |
Jag spelade Sims 4 från 1 på natten till 07.40 imorse och lyssnade på musik och jag visste inte att et hade gått 6 timmar...
11 jul, 2015 09:52 |
|
Borttagen
|
Fördelar med nakenbad (förutsatt att man är bekväm nog i sin egen kropp för att göra det
- man kan åka och spontanbada utan att ha något med sig (det går att lufttorka) - man slipper släpa på ett par blötiga badkläder efteråt - det är oftast inte lika mycket folk på den stranden som textilstranden - det äri nte så mycket småbarn, lek och flams - det känns lätt och fritt - upplever att det inte är lika kroppsideal-fixerat inom de kretsarna som väljer att nakenbad, det är skönt - inget ombyteskrångel eftersom man inte behöver böka med att dölja sig Ska åka iväg och göra det NU! Efteråt ska jag titta på nycirkus-show och efter det yoga! 11 jul, 2015 10:22
Detta inlägg ändrades senast 2015-07-11 kl. 15:23
|
|
MizzNina
Elev |
Dr. Horrible sing-along blog soundtrack finns äntligen på spotify. Det var fan på tiden.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 jul, 2015 10:24 |
|
Borttagen
|
Nu ska vi iväg till Dollarstore och det finns risk (eller ska jag säga chans?) att jag kommer hem med fler canvas än vad jag behöver...
Eller hängslen. Det är min nya favoritgrej. 11 jul, 2015 12:06 |
|
Borttagen
|
Idag ska jag pyssla tror jag. ♥
11 jul, 2015 12:48 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
faktumet att en av mina fanfiction-läsare gjort en fanclub på min fanfiction är bland det gulligaste jag varit med om ^^
11 jul, 2015 13:06 |
|
Hedwig96
Elev |
Regnet öser ner
11 jul, 2015 13:10 |
|
Frivolt
Elev |
Tänkte att det gör det inte här, än, tyvärr! Tittar ut och ser att det regnar xD haha Iofs inte öser ner men jaa regnar göre iaf 11 jul, 2015 13:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen