Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20835 20836 20837 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


HELLO SWEETIE!!!

Nämen, borde sova D: typ nu!

Så Godnatt Mugglis!!! Suss gott och dröm sött Så hörs vi senare ^^ PÖSS :*

11 jul, 2015 01:24

Hedwig96
Elev

Avatar


Alltså that moment när man märker att man säger/tänker för sig själv och istället för att t.ex säga "nu ska jag äta frukost" säger man " Nu ska Flisan äta frukost"

blir inte ens kallad för Flisan så ofta, min farmor kallade mej för det och de gör också min faster (men henne ser jag så sällan) Men senaste halvåret har faktiskt hela min f.d. klass kallat mej det, men nu har vi inte setts på hela sommaren eftersom vi alla jobbar på olika håll.
(Till och med när jag var på praktik kallade alla mej Flisan eftersom kompisen jag hade med gjorde det, vissa viste inte ens vad jag hette påriktigt )

Nu är de bara jag själv som kallar mig det

11 jul, 2015 01:43

Siiiimooooneeee
Elev

Avatar


Jag spelade Sims 4 från 1 på natten till 07.40 imorse och lyssnade på musik och jag visste inte att et hade gått 6 timmar...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2Fimages%2F103a5afa333fb9a79e97d75d05b56ccd%2Ftenor.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F9d9ef3389879fcfc29b528f66ee998df%2Ftumblr_n6p6vmTOaP1tpapcfo1_500.gifv

11 jul, 2015 09:52

Borttagen

Avatar


Fördelar med nakenbad (förutsatt att man är bekväm nog i sin egen kropp för att göra det
- man kan åka och spontanbada utan att ha något med sig (det går att lufttorka)
- man slipper släpa på ett par blötiga badkläder efteråt
- det är oftast inte lika mycket folk på den stranden som textilstranden
- det äri nte så mycket småbarn, lek och flams
- det känns lätt och fritt
- upplever att det inte är lika kroppsideal-fixerat inom de kretsarna som väljer att nakenbad, det är skönt
- inget ombyteskrångel eftersom man inte behöver böka med att dölja sig

Ska åka iväg och göra det NU! Efteråt ska jag titta på nycirkus-show och efter det yoga!

11 jul, 2015 10:22

Detta inlägg ändrades senast 2015-07-11 kl. 15:23
Antal ändringar: 1

MizzNina
Elev

Avatar


Dr. Horrible sing-along blog soundtrack finns äntligen på spotify. Det var fan på tiden.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

11 jul, 2015 10:24

Borttagen

Avatar


Nu ska vi iväg till Dollarstore och det finns risk (eller ska jag säga chans?) att jag kommer hem med fler canvas än vad jag behöver...

Eller hängslen. Det är min nya favoritgrej.

11 jul, 2015 12:06

Borttagen

Avatar


Idag ska jag pyssla tror jag. ♥

11 jul, 2015 12:48

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


faktumet att en av mina fanfiction-läsare gjort en fanclub på min fanfiction är bland det gulligaste jag varit med om ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

11 jul, 2015 13:06

Hedwig96
Elev

Avatar


Regnet öser ner

11 jul, 2015 13:10

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Regnet öser ner


Tänkte att det gör det inte här, än, tyvärr! Tittar ut och ser att det regnar xD haha

Iofs inte öser ner men jaa regnar göre iaf (eller öser kanske...typ en sån där kort skur men intensiv haha )

11 jul, 2015 13:14

1 2 3 ... 20835 20836 20837 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.