@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min katt ligger bredvid mig och snarkar.. ♥
10 jul, 2015 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej, hagamannen får tydligen komma tillbaka hit. Fyfan. 10 jul, 2015 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, hagamannen får tydligen komma tillbaka hit. Fyfan. Ja. Fast alltså jag har ju inte varit oförsiktig pga att han suttit inne (finns ju andra människor som kan vilja en illa) men han var ändå väldigt brutal. Däremot så måste han på riktigt vara dum i huvudet om han kommer tillbaka och våldtar någon igen.. Han lär ju bli inplockad på sekunden om han är i stan och en ny överfallsvåldtäkt sker. 10 jul, 2015 21:33 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, hagamannen får tydligen komma tillbaka hit. Läste det D: fyfan!! Men de lär väl ha hård bevakning på honom hoppas jag? Och sen tror jag inte att han kommer att bli så värst accepterad här..... (alltså då tänker jag praktiska handlingar mot honom) 10 jul, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Okej, hagamannen får tydligen komma tillbaka hit. Läste det D: fyfan!! Men de lär väl ha hård bevakning på honom hoppas jag? Och sen tror jag inte att han kommer att bli så värst accepterad här..... (alltså då tänker jag praktiska handlingar mot honom) Nä alltså det skulle inte förvåna mig om någon har ihjäl honom.. Att han till en början inte skulle få komma tillbaka var ju också för hans egen säkerhets skull.. 10 jul, 2015 21:40 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Okej, hagamannen får tydligen komma tillbaka hit. Läste det D: fyfan!! Men de lär väl ha hård bevakning på honom hoppas jag? Och sen tror jag inte att han kommer att bli så värst accepterad här..... (alltså då tänker jag praktiska handlingar mot honom) Nä alltså det skulle inte förvåna mig om någon har ihjäl honom.. Att han till en början inte skulle få komma tillbaka var ju också för hans egen säkerhets skull.. Men eller hur! Tänkte detsamma...Han är ju lixom så otroligt hatad framförallt här så skulle han ens komma nära en kvinna igen så skulle han verkligen inte leva efter det! Plus att som du säger så tror jag att det finns folk som vill ha och kommer att försöka ha ihjälp honom... Precis, men men! Han ville hit så -.- han får väl skyll sig själv, eller nått 10 jul, 2015 21:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: One Direction är verkligen galna O_o Jag önskar att jag vore en av dem, en som inte sjunger men som hoppar runt och är crazy i bakgrunden xD Gash xD Jag är för gammal för sånt här egentligen.... (att gilla Pojkband alltså, herregud! Kan det va en ålderskris tro? xD ) haha de sku va skoj Äääh inte är du någå gammal min farmor tyckte de var hurja (som hon brukade säga) typ häftiga så ta de lungt du bara xD ______________________________________________ Min familj har farit iväg på semesterresa med vår båt och lämnat mej hemma i tre veckor 10 jul, 2015 23:02 |
|
Frivolt
Elev |
Asså ja dog lite xD xD
10 jul, 2015 23:45 |
|
Borttagen
|
Får inte sova förrän om en timma, kommer inte kunna hålla mig vaken..
11 jul, 2015 00:20 |
|
scarhead
Lärare |
11 jul, 2015 01:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen