Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20833 20834 20835 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Nu tänker jag njuta av att det är en fredag. Dricka energidryck, äta chips och kolla Arrow

(Och översättningen går rätt bra! Översatte mer än vad jag skulle idag :'D)

10 jul, 2015 13:19

Borttagen

Avatar


Okej, hagamannen får tydligen komma tillbaka hit.

10 jul, 2015 15:26

JossiMarauder
Elev

Avatar


Hatar att det står "Läkaren" istället för "Doktorn" på DW - svenska texten
-.-

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

10 jul, 2015 15:27

Borttagen

Avatar


vad hände med ämnet där man kunde visa sina rum?

10 jul, 2015 15:54

Borttagen

Avatar


Jag och bror åkte in till stan och gick på Hamnfestivalen. Jag mår fortfarande illa nice (skulle definitivt ej ha åkt någonting alls när jag fortfarande är sjuk why andrea why)

10 jul, 2015 19:07

Frivolt
Elev

Avatar


One Direction är verkligen galna O_o Jag önskar att jag vore en av dem, en som inte sjunger men som hoppar runt och är crazy i bakgrunden xD


Gash xD Jag är för gammal för sånt här egentligen.... (att gilla Pojkband alltså, herregud! Kan det va en ålderskris tro? xD )

10 jul, 2015 19:41

Borttagen

Avatar


ååååh, jag försöker leta efter en på youtube men kommer inte på vad han heter. Det var en kille i alla fall som brukade sitta på sin säng och han hade sån där lutande tak i sitt rum. Har för mig att han skulle göra "fruktsallad" i sitt kök någon gång, han gjorde något "bonde söker fru" liknande. Har för mig han hette något med "grus" eller något men kommer inte på vem det var. Han gjorde de videorna för jättelänge sedan. Någon som vet? Han pratar även om Thomas di leva någon gång

10 jul, 2015 20:04

Frivolt
Elev

Avatar


På tal om kändisar så såg jag Andreas Johnson på apoteket idag! Han stod framför mig i kön! Alltså han som va med i melodifestivalen med Sing for me bla x)


10 jul, 2015 20:32

Borttagen

Avatar


och nu har vi netflix!!!! jaaa!!!!

10 jul, 2015 20:35

Corazon
Elev

Avatar


Så min lillasyster har alltså hittat TRE fyrklövrar inom en månad, idag märkte hon att det satt en på hennes fot cx Jag fick den i alla fall, hon sa att hon har så många att de inte ger tur längre(hon hittade fem förra året) XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fb85dadd6a3ed1a31c307a274bcaee418%2Ftumblr_oh1oarreOx1sjhtm9o1_500.gif

10 jul, 2015 20:44

1 2 3 ... 20833 20834 20835 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.