Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
15 feb, 2013 06:50 |
|
moaskywalkr
Elev |
ok lite drygt kanske men ändå en smiley?? han kanske bara inte visste vad han skulle skriva =/ mvh ((outbildad)) sms-analytiker 15 feb, 2013 15:09 |
|
Rymdkonungen
Elev |
15 feb, 2013 15:56 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: ok lite drygt kanske men ändå en smiley?? han kanske bara inte visste vad han skulle skriva =/ mvh ((outbildad)) sms-analytiker Ahaha jag vet owooooooo jag tor att jag överlevde idag faktiskt
15 feb, 2013 17:05 |
|
Tuggrus
Elev |
Dör lite här borta.. omg.. I can't..
MUMS! 15 feb, 2013 18:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
15 feb, 2013 21:55 |
|
Tuggrus
Elev |
So.. I texted this guy in my grade.. and I just wrote like "Du är söt *blushing smiley som inte finns på mugglis I hate you mugglis-smileysar*".. And I wrote that on 14/2..
The day after he responded with "Eller creepy.. detsamma" and I died, because he thought that I was cute, right? Then we talked and.. yeah.. he asked me if I was searching for a boyfriend and I was like "Uhm.. Maybe MUMS! 17 feb, 2013 23:35 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Tuggrus: So.. I texted this guy in my grade.. and I just wrote like "Du är söt *blushing smiley som inte finns på mugglis I hate you mugglis-smileysar*".. And I wrote that on 14/2.. The day after he responded with "Eller creepy.. detsamma" and I died, because he thought that I was cute, right? Then we talked and.. yeah.. he asked me if I was searching for a boyfriend and I was like "Uhm.. Maybe oh my freaking god that is so awesome omg alltså grattis typ
18 feb, 2013 07:59 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Instämmer med LunaLovegood1 Skrivet av Tuggrus: So.. I texted this guy in my grade.. and I just wrote like "Du är söt *blushing smiley som inte finns på mugglis I hate you mugglis-smileysar*".. And I wrote that on 14/2.. The day after he responded with "Eller creepy.. detsamma" and I died, because he thought that I was cute, right? Then we talked and.. yeah.. he asked me if I was searching for a boyfriend and I was like "Uhm.. Maybe oh my freaking god that is so awesome omg alltså grattis typ OMG 18 feb, 2013 16:06 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: I dunno..Skrivet av Tuggrus: So.. I texted this guy in my grade.. and I just wrote like "Du är söt *blushing smiley som inte finns på mugglis I hate you mugglis-smileysar*".. And I wrote that on 14/2.. The day after he responded with "Eller creepy.. detsamma" and I died, because he thought that I was cute, right? Then we talked and.. yeah.. he asked me if I was searching for a boyfriend and I was like "Uhm.. Maybe oh my freaking god that is so awesome omg alltså grattis typ MUMS! 18 feb, 2013 18:42 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen