Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min önskelista just nu är:
Trollstav(beslutsångest om jag vill ha Fred & George's eller Harrys) Marauder's map Harry Potter page to screen Bara HP-saker X) 23 sep, 2011 21:20 |
|
Anapneo
Elev |
Skulle vilja önska mig en trollstav, men dom i min familj skulle ALDRIG under NÅGRA OMSTÄNDIGHETER köpa något sådant åt mig, för dom tycker att det är oanvändbart :'
ja, jag är den enda som älskar HP i min familj..
23 sep, 2011 21:21 |
|
Borttagen
|
^
gud jag vill ha samma saker! fast jag vill ha antingen lupin, sirius eller snapes.. vilken ska jag ta? jag hadde samma sak om halsdukarna, så jag har bestämt mig för att köpa alla ^^ 23 sep, 2011 21:22 |
|
si_tonks
Elev |
min önskelista:
- Harry Potter Page To Screen - trollstav (även jag har beslutångest om jag vill ha Dracos eller Lunas) - garn - Hufflepuff-slips oh no, en sak utanför HP xD ♥ ♥ ![]()
23 sep, 2011 21:22
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-23 kl. 21:23
|
|
Enchanted
Elev |
GE MIG LÅTTIPS!!
23 sep, 2011 21:22 |
|
Vendela
Elev |
godnatt sweeathearts
Böcker. Böcker. Böcker! 23 sep, 2011 21:24 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Enchanted: GE MIG LÅTTIPS!! Jag vet inte direkt vilken musik du gillar men Tightrope av Paul Freeman har varit min favoritlåt for a long time. Den är verkligen awesome, tycker jag. Kan lyssna på den hur mycket som helst utan att tröttna. ![]()
23 sep, 2011 21:25 |
|
Anapneo
Elev |
23 sep, 2011 21:25
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-23 kl. 21:26
|
|
Vendela
Elev |
Vi ses ;*
Böcker. Böcker. Böcker! 23 sep, 2011 21:25 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Enchanted: GE MIG LÅTTIPS!! vet inte om vi har samma musiksmak men jag gillar Bruno Mars bla. Vendela: natti ♥ ![]()
23 sep, 2011 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen