The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. AWW, jag är den enda elektriska här xD Men mitt hår ser ut som om jag var elektrisk. Mitt med... Dx Likisar. And by the way allihop. Jag och Boknörd_ tänker/håller på att starta ett PJ roll. Nån som är intresserad? Nån som Jag jag jag.. Jaaag!!! Hallå? Jaaaaag vill vara med!!! OKIDOKI Boknörd_, skapar du RollTråden? Jag skickar hela vår konversation om rollet till Hayato. Sure Vi måste typ fixa mallar också... *inser att vi borde ta allt via uggla. hehe, jag me.. fixar mall! Kan ni länka mig till roll sidan? Taggar dig antagligen då det är färdigt. Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 jan, 2017 15:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. AWW, jag är den enda elektriska här xD Men mitt hår ser ut som om jag var elektrisk. Mitt med... Dx Likisar. And by the way allihop. Jag och Boknörd_ tänker/håller på att starta ett PJ roll. Nån som är intresserad? Nån som Jag jag jag.. Jaaag!!! Hallå? Jaaaaag vill vara med!!! OKIDOKI Boknörd_, skapar du RollTråden? Jag skickar hela vår konversation om rollet till Hayato. Sure Vi måste typ fixa mallar också... *inser att vi borde ta allt via uggla. hehe, jag me.. fixar mall! Kan ni länka mig till roll sidan? Taggar dig antagligen då det är färdigt. För jag vara med? 6 jan, 2017 16:05 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. AWW, jag är den enda elektriska här xD Men mitt hår ser ut som om jag var elektrisk. Mitt med... Dx Likisar. And by the way allihop. Jag och Boknörd_ tänker/håller på att starta ett PJ roll. Nån som är intresserad? Nån som Jag jag jag.. Jaaag!!! Hallå? Jaaaaag vill vara med!!! OKIDOKI Boknörd_, skapar du RollTråden? Jag skickar hela vår konversation om rollet till Hayato. Sure Vi måste typ fixa mallar också... *inser att vi borde ta allt via uggla. hehe, jag me.. fixar mall! Kan ni länka mig till roll sidan? Taggar dig antagligen då det är färdigt. För jag vara med? Vi sa att vi skulle börja med tre, men jag tror att det funkar. För mig funkar det, du får fråga Boknörd_. Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 jan, 2017 16:08 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Jag har missar 4 SIDOR!!! På grund av att min mamma ville att jag skullr gå ut i skogen! Vad har hänt? kan någon typ sammanfatta!
Välkommen Tonks/Luna! Jag är ledare för Stuga 7 (om du undrade) 6 jan, 2017 16:09 |
|
Borttagen
|
boknörd_ kan jag få vara med i rollspelet?
6 jan, 2017 16:12 |
|
boknörd_
Elev |
6 jan, 2017 16:12 |
|
Borttagen
|
6 jan, 2017 16:13 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har missar 4 SIDOR!!! På grund av att min mamma ville att jag skullr gå ut i skogen! Vad har hänt? kan någon typ sammanfatta! Välkommen Tonks/Luna! Jag är ledare för Stuga 7 (om du undrade) Jag har glömt alla stugors nummer... Jag tror inte du har missat något förutom att jag och tre till snackar om ett roll. Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 jan, 2017 16:13 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Borttagen: boknörd_ kan jag få vara med i rollspelet? visst! Tack! KLAR NU!! alla som är med x)
6 jan, 2017 16:17 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Om man bor i Stuga 7 innebär att man är barn till Apollon! Men vem är din gudomliga förälder???Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har missar 4 SIDOR!!! På grund av att min mamma ville att jag skullr gå ut i skogen! Vad har hänt? kan någon typ sammanfatta! Välkommen Tonks/Luna! Jag är ledare för Stuga 7 (om du undrade) Jag har glömt alla stugors nummer... Jag tror inte du har missat något förutom att jag och tre till snackar om ett roll. Jag har aldrig rollat någon gång. Men jag hade gärna viljat vara med! 6 jan, 2017 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen