Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
8 nov, 2012 14:01 |
|
Danzi
Elev |
8 nov, 2012 14:04 |
|
Borttagen
|
nyår ♥
8 nov, 2012 14:39 |
|
Borttagen
|
Nyår!
8 nov, 2012 14:56 |
|
Borttagen
|
Hm... alltså, jag gillar verkligen båda...
Nyår; Man får äta gott och vi brukar fira lilla julafton Halloween; Man får klä ut sig, äta godis, skrämma folk Så ja... svaret blir nog Halloween 8 nov, 2012 15:04 |
|
LunaLove<3
Elev |
8 nov, 2012 15:05 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
8 nov, 2012 15:29 |
|
ikka
Elev |
Gillar båda! Halloween var galet awesome i år; var hos min kompis i Spanien & gick ut och dansade första gången. Superkul! Samtidigt så var nyår förra året helt fantastiskt då jag var på läger & firade in det med drygt hundra kompisar. Så kontentan av det hela: jag vet inte.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
8 nov, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
Nyår!
8 nov, 2012 16:15 |
|
Puffsy
Elev |
8 nov, 2012 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen