@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Arivle: Skrivet av LunaLovegood123: Säljer 3 Julmärke 2016 100 g st 3 Bengt för ca 75-100 g st 3 Paraply för 100 g st 1 drakägg kinesisk eldboll för 50 g ingår godis då om man vill men då blir det 60 g 2 Monsterböcker för 120 g 1 halsduk från varje elevhem för 80 g st 1 Nimbus 2000 för 50 g 20 dunderklubbor för 15 g st Alla kort jag har mer av förutom Rowling, Luna, Fred och George, guldkort och Ginny annars är det fritt fram samt unika man får i kalenderna. Jyn erso och Bengt är till salu. bromskort: 5g Silver: 10-15 g beroende på vilket det är Unika bromskort( Erfa, Jyn, Bengt) : 20 g Rosa: 20 g 5 regnbågskulor alla för 10 g 2 julgetter 100 g st Hör av dig om du vill köpa något Jag köper alla Bengtar, bronskort och Bengt-kort du säljer! Tack Tonks/Luna för att du taggade mig c: menar du alla bengtkort eller alla broms kort? Alla bengtkort och alla bronskort för 5g. Och alla Bengtar. Allt! är för lat för att räkna så säger 700 g för allt 11 mar, 2017 16:35 |
|
Aydane
Elev |
LunaLovegood123:
Köper gärna alla Jyn, Fleur, Hufflepuff och Tonks (förutom de Emmi skulle ha, då). Gärna alla Bellatrix också: hur mycket ville du ha för dem? Dessutom köper jag gärna monsterböckerna! 11 mar, 2017 16:41 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Aydane: LunaLovegood123: Köper gärna alla Jyn, Fleur, Hufflepuff och Tonks (förutom de Emmi skulle ha, då). Gärna alla Bellatrix också: hur mycket ville du ha för dem? Dessutom köper jag gärna monsterböckerna! vi kan säga 400 g för allt menar du alla Hufflepuff elever m.m? 11 mar, 2017 16:42 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Aydane: LunaLovegood123: Köper gärna alla Jyn, Fleur, Hufflepuff och Tonks (förutom de Emmi skulle ha, då). Gärna alla Bellatrix också: hur mycket ville du ha för dem? Dessutom köper jag gärna monsterböckerna! vi kan säga 400 g för allt menar du alla Hufflepuff elever m.m? Helga Hufflepuff! Och det låter superbra! okej ska fixa det nu 11 mar, 2017 16:43 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Arivle: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Arivle: Skrivet av LunaLovegood123: Säljer 3 Julmärke 2016 100 g st 3 Bengt för ca 75-100 g st 3 Paraply för 100 g st 1 drakägg kinesisk eldboll för 50 g ingår godis då om man vill men då blir det 60 g 2 Monsterböcker för 120 g 1 halsduk från varje elevhem för 80 g st 1 Nimbus 2000 för 50 g 20 dunderklubbor för 15 g st Alla kort jag har mer av förutom Rowling, Luna, Fred och George, guldkort och Ginny annars är det fritt fram samt unika man får i kalenderna. Jyn erso och Bengt är till salu. bromskort: 5g Silver: 10-15 g beroende på vilket det är Unika bromskort( Erfa, Jyn, Bengt) : 20 g Rosa: 20 g 5 regnbågskulor alla för 10 g 2 julgetter 100 g st Hör av dig om du vill köpa något Jag köper alla Bengtar, bronskort och Bengt-kort du säljer! Tack Tonks/Luna för att du taggade mig c: menar du alla bengtkort eller alla broms kort? Alla bengtkort och alla bronskort för 5g. Och alla Bengtar. Allt! är för lat för att räkna så säger 700 g för allt Då testar jag att räkna på ett ungefär. 3x80=240 15x20=300 240+300=540 Så 15 Bengtkort och 3 Bengtar blir 540g sammanlagt. Kan inte köpa bronskorten för jag har inte råd...
11 mar, 2017 16:45 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Arivle: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Arivle: Skrivet av LunaLovegood123: Säljer 3 Julmärke 2016 100 g st 3 Bengt för ca 75-100 g st 3 Paraply för 100 g st 1 drakägg kinesisk eldboll för 50 g ingår godis då om man vill men då blir det 60 g 2 Monsterböcker för 120 g 1 halsduk från varje elevhem för 80 g st 1 Nimbus 2000 för 50 g 20 dunderklubbor för 15 g st Alla kort jag har mer av förutom Rowling, Luna, Fred och George, guldkort och Ginny annars är det fritt fram samt unika man får i kalenderna. Jyn erso och Bengt är till salu. bromskort: 5g Silver: 10-15 g beroende på vilket det är Unika bromskort( Erfa, Jyn, Bengt) : 20 g Rosa: 20 g 5 regnbågskulor alla för 10 g 2 julgetter 100 g st Hör av dig om du vill köpa något Jag köper alla Bengtar, bronskort och Bengt-kort du säljer! Tack Tonks/Luna för att du taggade mig c: menar du alla bengtkort eller alla broms kort? Alla bengtkort och alla bronskort för 5g. Och alla Bengtar. Allt! är för lat för att räkna så säger 700 g för allt Då testar jag att räkna på ett ungefär. 3x80=240 15x20=300 240+300=540 Så 15 Bengtkort och 3 Bengtar blir 540g sammanlagt. Kan inte köpa bronskorten för jag har inte råd... okej ska jag ta bort annonsen den ligger på marknad för 500 g tog int alla bromskort vill du bara ha bengt och hans jort för 300 g? 11 mar, 2017 16:47 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Arivle: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Arivle: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Arivle: Skrivet av LunaLovegood123: Säljer 3 Julmärke 2016 100 g st 3 Bengt för ca 75-100 g st 3 Paraply för 100 g st 1 drakägg kinesisk eldboll för 50 g ingår godis då om man vill men då blir det 60 g 2 Monsterböcker för 120 g 1 halsduk från varje elevhem för 80 g st 1 Nimbus 2000 för 50 g 20 dunderklubbor för 15 g st Alla kort jag har mer av förutom Rowling, Luna, Fred och George, guldkort och Ginny annars är det fritt fram samt unika man får i kalenderna. Jyn erso och Bengt är till salu. bromskort: 5g Silver: 10-15 g beroende på vilket det är Unika bromskort( Erfa, Jyn, Bengt) : 20 g Rosa: 20 g 5 regnbågskulor alla för 10 g 2 julgetter 100 g st Hör av dig om du vill köpa något Jag köper alla Bengtar, bronskort och Bengt-kort du säljer! Tack Tonks/Luna för att du taggade mig c: menar du alla bengtkort eller alla broms kort? Alla bengtkort och alla bronskort för 5g. Och alla Bengtar. Allt! är för lat för att räkna så säger 700 g för allt Då testar jag att räkna på ett ungefär. 3x80=240 15x20=300 240+300=540 Så 15 Bengtkort och 3 Bengtar blir 540g sammanlagt. Kan inte köpa bronskorten för jag har inte råd... okej ska jag ta bort annonsen den ligger på marknad för 500 g tog int alla bromskort vill du bara ha bengt och hans jort för 300 g? Va? Men du skrev ju 700 för allt. Om du säljer allt för 500g tar jag det mer än gärna för det priset. Igen, va? Ja, det går bra men helst 3 Bengtar, 15 bengtkort och en massa bronskort för 500g som jag fattade att du kunde sälja det för.
11 mar, 2017 16:54 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Arivle: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Arivle: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Arivle: Skrivet av LunaLovegood123: Säljer 3 Julmärke 2016 100 g st 3 Bengt för ca 75-100 g st 3 Paraply för 100 g st 1 drakägg kinesisk eldboll för 50 g ingår godis då om man vill men då blir det 60 g 2 Monsterböcker för 120 g 1 halsduk från varje elevhem för 80 g st 1 Nimbus 2000 för 50 g 20 dunderklubbor för 15 g st Alla kort jag har mer av förutom Rowling, Luna, Fred och George, guldkort och Ginny annars är det fritt fram samt unika man får i kalenderna. Jyn erso och Bengt är till salu. bromskort: 5g Silver: 10-15 g beroende på vilket det är Unika bromskort( Erfa, Jyn, Bengt) : 20 g Rosa: 20 g 5 regnbågskulor alla för 10 g 2 julgetter 100 g st Hör av dig om du vill köpa något Jag köper alla Bengtar, bronskort och Bengt-kort du säljer! Tack Tonks/Luna för att du taggade mig c: menar du alla bengtkort eller alla broms kort? Alla bengtkort och alla bronskort för 5g. Och alla Bengtar. Allt! är för lat för att räkna så säger 700 g för allt Då testar jag att räkna på ett ungefär. 3x80=240 15x20=300 240+300=540 Så 15 Bengtkort och 3 Bengtar blir 540g sammanlagt. Kan inte köpa bronskorten för jag har inte råd... okej ska jag ta bort annonsen den ligger på marknad för 500 g tog int alla bromskort vill du bara ha bengt och hans jort för 300 g? Va? Men du skrev ju 700 för allt. Om du säljer allt för 500g tar jag det mer än gärna för det priset. Igen, va? Ja, det går bra men helst 3 Bengtar, 15 bengtkort och en massa bronskort för 500g som jag fattade att du kunde sälja det för. jepp den ligger ute 11 mar, 2017 16:55 |
|
PotterHead4evr
Elev |
11 mar, 2017 19:19 |
|
Salem
Lärare |
12 mar, 2017 20:49 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen