Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20783 20784 20785 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:


Tack människa för denna, för mig, okända kunskap!
Ska testa detta i natt. Kommer personligen åka hem till henne och tacka henne om det fungerar inte riktigt kanske men wohoo



Hur blev det?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

1 jul, 2015 10:48

Borttagen

Avatar


Hatar min handled och tumme. Att man aldrig kan få vara utan problem x)

1 jul, 2015 10:53

Borttagen

Avatar


Jag skulle skriva "macworld" men råkade skriva "madworld". Kanske samma sak...

1 jul, 2015 10:59

Chaemy
Elev

Avatar


Fan vad tråkigt jag har det. Är jag ensam om att sitta och göra ingenting varje dag för att jag inte orkar göra något?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

1 jul, 2015 11:02

MatildisenA
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Fan vad tråkigt jag har det. Är jag ensam om att sitta och göra ingenting varje dag för att jag inte orkar göra något?


Du är verkligen inte ensam cx

1 jul, 2015 11:10

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av MizzNina:
Jag har alltid tänkt att det finns två sorters människor på planeten, de som gillar Elvis och de som gillar the Beatles, och jag har gladeligen ansett mig stå utanför under hela livet då jag alltid gillat Jerry Lee Lewis bättre än Elvis och jag har aldrig sett tjusningen med The Beatles.

Well, människor förändras, jag har sett tjusningen. Jag är en del av skaran nu. ^_^

Sorrynotsosorry

Spoiler:
Tryck här för att visa!

Jag tillhör de som tycker bättre om Elvis. ;P Har aldrig förstått hysterin kring The Beatles. Typ den enda låten jag verkligen gillar är Here Comes The Sun.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 jul, 2015 11:25

Borttagen

Avatar


Funderar om jag ska våga ta av 5 cm av håret vid frissan... Har axel långt eller lite kortare nu och ja...

1 jul, 2015 11:54

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av MatildisenA:
Skrivet av Chaemy:
Fan vad tråkigt jag har det. Är jag ensam om att sitta och göra ingenting varje dag för att jag inte orkar göra något?


Du är verkligen inte ensam cx


Då är vi tre x/

1 jul, 2015 11:58

Ithrenniel
Elev

Avatar


Jag vill inte jobba idag! Det känns bara jobbigt, jag vill inte. Hatar mitt jobb, jag vill bara kura ihop mig i min säng... Eller nej, jag vill åka till stranden med min käraste och bada hela dagen! Det är så fint väder... Varför kan jag inte bara få vara ledig hela sommaren? Varför ska jag behöva pengar för...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

1 jul, 2015 12:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av MatildisenA:
Skrivet av Chaemy:
Fan vad tråkigt jag har det. Är jag ensam om att sitta och göra ingenting varje dag för att jag inte orkar göra något?


Du är verkligen inte ensam cx


Då är vi tre x/

Fyra :c

1 jul, 2015 12:09

1 2 3 ... 20783 20784 20785 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.