Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20781 20782 20783 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Jaa!! Jag hann hem! Jag hann vara med och fira guldet!!

30 jun, 2015 23:49

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jaa!! Jag hann hem! Jag hann vara med och fira guldet!!


WOHOOOOO!

30 jun, 2015 23:49

Hedwig96
Elev

Avatar


Tänk att halva 2015 redn har gått

30 jun, 2015 23:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Borttagen:
Jaa!! Jag hann hem! Jag hann vara med och fira guldet!!


WOHOOOOO!


Jag hoppades på förlängning pga jag slutade 22.30!! så jag skyndade mig hem till min sambo och kompisar som såg matchen hemma hos oss och sen var det bara guld efter det!

30 jun, 2015 23:51

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Borttagen:
Jaa!! Jag hann hem! Jag hann vara med och fira guldet!!


WOHOOOOO!


Jag hoppades på förlängning pga jag slutade 22.30!! så jag skyndade mig hem till min sambo och kompisar som såg matchen hemma hos oss och sen var det bara guld efter det!


Vad kul att du hann hem!! OCH ATT VI TOG HEM GULDET!

30 jun, 2015 23:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Borttagen:
Jaa!! Jag hann hem! Jag hann vara med och fira guldet!!


WOHOOOOO!


Jag hoppades på förlängning pga jag slutade 22.30!! så jag skyndade mig hem till min sambo och kompisar som såg matchen hemma hos oss och sen var det bara guld efter det!


Vad kul att du hann hem!! OCH ATT VI TOG HEM GULDET!


Jaaa!! det är så himla kul!!!!

30 jun, 2015 23:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:


Okej.. det här är tredje gången jag försöker mig på att se Star Wars och jag fattar seriöst INGENTING. vad är det som händer ens?


Vilken film ser du på? xP


Första två ggr försökte jag börja från 4:an. Nu ser jag 1:an, har kommit in sådär i den.. men jag förstår ändå ingenting. Tror jag måste läsa lite om karaktärerna och vad som händer först






Om du ska se Star Wars ska du hålla dig till den riktiga trilogin och se alla tre innan du verkligen ratar dem.


Haha, jag ratar inte jag är fast besluten om att se ALLA 6 nu under de närmaste dagarna. Innan jag säger något mer. + nu har jag läst lite mer också..

1 jul, 2015 00:26

Borttagen

Avatar


Hehe jag behöver inte gå och lägga mig. Jobbar 18.30-06.00 imorgon så behöver sova så länge jag kan!

1 jul, 2015 00:28

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Grattis till dina 600 tummar, MTEL..

1 jul, 2015 00:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av HuffiePuffie:
Grattis till dina 600 tummar, MTEL..


FINALLY. Det var lätt värt en tumme

1 jul, 2015 00:31

1 2 3 ... 20781 20782 20783 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.