Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20780 20781 20782 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Siiiimooooneeee:
Jag tycker att Gordon Ramsay är awesome


I love him!

30 jun, 2015 23:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
lyfte precis en form som hade kommit direkt ur ungen. fan vad mina händer gör ont. fanfanfan

update: blåsor på fingrarna. blÅSOR PÅ FINGRARNA. aj

30 jun, 2015 23:08

Borttagen

Avatar


Jag hann hem! Det blev förlängning!

30 jun, 2015 23:11

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
lyfte precis en form som hade kommit direkt ur ungen. fan vad mina händer gör ont. fanfanfan

update: blåsor på fingrarna. blÅSOR PÅ FINGRARNA. aj

*blåser på dina fingrar*
Känns det bättre nu? :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

30 jun, 2015 23:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:


Okej.. det här är tredje gången jag försöker mig på att se Star Wars och jag fattar seriöst INGENTING. vad är det som händer ens?


Vilken film ser du på? xP


Första två ggr försökte jag börja från 4:an. Nu ser jag 1:an, har kommit in sådär i den.. men jag förstår ändå ingenting. Tror jag måste läsa lite om karaktärerna och vad som händer först






Om du ska se Star Wars ska du hålla dig till den riktiga trilogin och se alla tre innan du verkligen ratar dem.

30 jun, 2015 23:14

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
lyfte precis en form som hade kommit direkt ur ungen. fan vad mina händer gör ont. fanfanfan

update: blåsor på fingrarna. blÅSOR PÅ FINGRARNA. aj

*blåser på dina fingrar*
Känns det bättre nu? :c

haha lite thanx

30 jun, 2015 23:15

Frivolt
Elev

Avatar


Ser på fotboll och nu blir det straffar....

Tycker inte om att det är så jämt xD det e så triist...Sverige kommer bli så ledsna om de förlorar D: jag tycker de ska va glada att de ens kommit sådär långt D:

30 jun, 2015 23:16

Borttagen

Avatar


Nu ska jag fortsätta titta på Arrow för kommer inte kunna sova, haha.

But g'night anyway c:

30 jun, 2015 23:18

Frivolt
Elev

Avatar


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISS SVEEEEEEEEEERIIIIIIIIIIIIIIIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!



EM GULD EM GULD EM GULD!!!!

30 jun, 2015 23:31

HuffiePuffie
Elev

Avatar


JAG ÄLSKAR CARLGREN ( eller heter han carlgren i efternamn, målvakten??) WHATEVER JAG ÄLSKAR DIG OCH ÄLSKAR HELA SVERIGES LAG FÖR OMG, DETTA ÄR VÅRT ÅR!! EUROVISION SEN EM GULD WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

30 jun, 2015 23:40

1 2 3 ... 20780 20781 20782 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.