@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
30 jun, 2015 23:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: lyfte precis en form som hade kommit direkt ur ungen. fan vad mina händer gör ont. fanfanfan update: blåsor på fingrarna. blÅSOR PÅ FINGRARNA. aj 30 jun, 2015 23:08 |
|
Borttagen
|
Jag hann hem! Det blev förlängning!
30 jun, 2015 23:11 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: lyfte precis en form som hade kommit direkt ur ungen. fan vad mina händer gör ont. fanfanfan update: blåsor på fingrarna. blÅSOR PÅ FINGRARNA. aj *blåser på dina fingrar* Känns det bättre nu? :c
30 jun, 2015 23:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Okej.. det här är tredje gången jag försöker mig på att se Star Wars och jag fattar seriöst INGENTING. Vilken film ser du på? xP Första två ggr försökte jag börja från 4:an. Nu ser jag 1:an, har kommit in sådär i den.. men jag förstår ändå ingenting. Tror jag måste läsa lite om karaktärerna och vad som händer först Om du ska se Star Wars ska du hålla dig till den riktiga trilogin och se alla tre innan du verkligen ratar dem. 30 jun, 2015 23:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: lyfte precis en form som hade kommit direkt ur ungen. fan vad mina händer gör ont. fanfanfan update: blåsor på fingrarna. blÅSOR PÅ FINGRARNA. aj *blåser på dina fingrar* Känns det bättre nu? :c haha lite 30 jun, 2015 23:15 |
|
Frivolt
Elev |
Ser på fotboll och nu blir det straffar....
Tycker inte om att det är så jämt xD det e så triist...Sverige kommer bli så ledsna om de förlorar D: jag tycker de ska va glada att de ens kommit sådär långt D: 30 jun, 2015 23:16 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag fortsätta titta på Arrow för kommer inte kunna sova, haha.
But g'night anyway c: 30 jun, 2015 23:18 |
|
Frivolt
Elev |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISS SVEEEEEEEEEERIIIIIIIIIIIIIIIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! EM GULD EM GULD EM GULD!!!! 30 jun, 2015 23:31 |
|
HuffiePuffie
Elev |
JAG ÄLSKAR CARLGREN ( eller heter han carlgren i efternamn, målvakten??) WHATEVER JAG ÄLSKAR DIG OCH ÄLSKAR HELA SVERIGES LAG FÖR OMG, DETTA ÄR VÅRT ÅR!! EUROVISION SEN EM GULD WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
30 jun, 2015 23:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen