@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Är Jurassic World en fortssättning på Jurassic Park eller kan man se World utan att ha sett Park? Wut. Har du inte sett Jurassic Park förut? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2015 21:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: nämen åh vad duktig du är :OSkrivet av Borttagen: Nu har jag målat i två timmar, trots en handled som gör satans ont :'D Här är resultatet också: Spoiler: Tryck här för att visa! 30 jun, 2015 21:34 |
|
Borttagen
|
lyfte precis en form som hade kommit direkt ur ungen. fan vad mina händer gör ont. fanfanfan
30 jun, 2015 21:47 |
|
Borttagen
|
Okej.. det här är tredje gången jag försöker mig på att se Star Wars och jag fattar seriöst INGENTING. 30 jun, 2015 22:18 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna Chang: Är Jurassic World en fortssättning på Jurassic Park eller kan man se World utan att ha sett Park? Wut. Har du inte sett Jurassic Park förut? Haha nope. Hej 30 jun, 2015 22:19 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej.. det här är tredje gången jag försöker mig på att se Star Wars och jag fattar seriöst INGENTING. Vilken film ser du på? xP
30 jun, 2015 22:20 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu har jag målat i två timmar, trots en handled som gör satans ont :'D Här är resultatet också: Spoiler: Tryck här för att visa! På riktigt?! Wow... Jag blir typ sur för att den är så bra! ![]()
30 jun, 2015 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Okej.. det här är tredje gången jag försöker mig på att se Star Wars och jag fattar seriöst INGENTING. Vilken film ser du på? xP Första två ggr försökte jag börja från 4:an. Nu ser jag 1:an, har kommit in sådär i den.. men jag förstår ändå ingenting. Tror jag måste läsa lite om karaktärerna och vad som händer först Alltså InspiredPsycho Waow, din bild. Vill hänga den i vardagsrummet :3 30 jun, 2015 22:26 |
|
Hedwig96
Elev |
Kom precis hem från jobbet och nu borde jag fara o sova så jag orkar dit imorgon.
Men sen är jag ledig 2 dar 30 jun, 2015 22:48 |
|
Siiiimooooneeee
Elev |
30 jun, 2015 23:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen