Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20776 20777 20778 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Beben:
Skrivet av Fellrendión:
Begravningsmusik... det är som uppfunnet för att det ska få en att må sämre när någon dött. Jag vill nog att Karamelldansen ska spelas på min begravning istället.
Om jag skulle haft den på min begravning skulle jag nog vaknat till liv och dansat.

better and Better and BETTER!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

30 jun, 2015 14:22

Solkatten
Elev

Avatar


Har gjort tie-dye för första gången. :3 Ett kuddfodral och t-shirt som håller på att torka. Hoppas att det blir bra. ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 jun, 2015 15:23

Borttagen

Avatar


Jag betalade nyss tvåhundra spänn för att säga till en kurator att Vårdcentralen har gjort fel.

Jag vill mörda någon nu.

30 jun, 2015 15:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag betalade nyss tvåhundra spänn för att säga till en kurator att Vårdcentralen har gjort fel.

Jag vill mörda någon nu.



Ring och säg att du vill makulera den fakturan (såvida du inte redan betalat) - Har varit med om liknande situationer, och jag tycker att det är för jävligt att man ska behöva betala för fel andra har gjort.
"Jag vägrar betala för era fel, och så är det med det."
Det har alltid funkat.

30 jun, 2015 16:09

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Funderar på att börja vlogga typ. Försöker spela in nån form av introduktions-vlogg, men känner mig bara så himla fånig xD

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

30 jun, 2015 16:11

Hinny
Elev

Avatar


Skrivet av AuroraAlexius:
Funderar på att börja vlogga typ. Försöker spela in nån form av introduktions-vlogg, men känner mig bara så himla fånig xD

Vad modig och duktig du är som tar tag i det! Jag har velat vlogga ett tag nu, men jag vågar inte och jag vet inte hur man filmar på ett bra sätt. JAg har inte youtube så jag har inte möjlighet att gilla ditt klipp, men om du lägger ut något kan du väl säga vad du heter? Du behöver förstås inte om du inte vill.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F37%2F2f%2Fae%2F372fae692fe5957d6fe1ebace58d10cd.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Fb5bea0a7ed2e293534c16177841ce40d%2Ftumblr_p66rixMkfl1rtzvrno5_r2_400.gif

30 jun, 2015 16:47

Borttagen

Avatar


har inte gjort någonting idag. suttit vid datorn hela jävla tiden och ignorerat alla som försökt nå mig. funderar på att cykla till butiken och köpa något gott. life.

30 jun, 2015 16:49

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
har inte gjort någonting idag. suttit vid datorn hela jävla tiden och ignorerat alla som försökt nå mig. funderar på att cykla till butiken och köpa något gott. life.


Låter som mitt liv xD haha!! typ sådär ser mina dagar ut haha

Och cykla iväg du O köp nå smaskens!!

30 jun, 2015 16:53

Borttagen

Avatar


Snart klar med första säsongen av Arrow! Woop.

Och min Sinceriously-tshirt har kommit idag :'

30 jun, 2015 17:06

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.zoonen.com%2Fres%2Fuser%2F2430556%2Farkiv%2F3194886%2Fp1109_kanin_rod_orig_SE.jpg

Det är typ Oliver fast Oliver är mindre Grattis på en månads dagen till honom förästen!

30 jun, 2015 17:21

1 2 3 ... 20776 20777 20778 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.