@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: ååh du drömde om det igen drömde inatt att vi var jagade av Voldemort. Var skiträdd o trodde jag skulle dö. Tänkte till och med ett tag att de konmer stå 27.6.15 på min gravsten... munter dröm Men sen lite senare drömde jag att LauraTree kom på besök o de var roligt När jag vaknade mindes jag bara den drömmen först. Men sen kom jag även ihåg Voldemort... ja de hoppas jag med, sku ju va kul 30 jun, 2015 11:34 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh vad synd :\Skrivet av cikki: Jaa! ♥Multicon var så mysigt!! ♥ Blev sjuk igår dock, så halabalot var inte jättekul för mig </3 30 jun, 2015 11:55 |
|
Frivolt
Elev |
Såg en wallander-film igår på tv, och inatt drömde jag en dröm som va som en kriminalfilm xD Det va en man som hade kidnappat några personer och polisen kämpade med att lösa fallet haha xD
sjukt skumt 30 jun, 2015 12:01 |
|
Solkatten
Elev |
Omg jag såg en kommentar på Clara Henrys senaste video skriven av en som har exakt samma för och efternamn som mig! :o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2015 12:21 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Ghost Adventures är jättebra! Såg två avsnitt igår vid kvällen & 2 avsnitt på morgonen... Obsessed, kanske!
30 jun, 2015 12:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: värme är äckligt. jag vill ha jeans på mig. Alltså... jag är nog den enda personen här som inte klagar på att det är kallt xD Jag avskyr värme, usch. 30 jun, 2015 13:36 |
|
Fellrendión
Elev |
Begravningsmusik... det är som uppfunnet för att det ska få en att må sämre när någon dött. Jag vill nog att Karamelldansen ska spelas på min begravning istället.
30 jun, 2015 14:03 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Om jag skulle haft den på min begravning skulle jag nog vaknat till liv och dansat. Begravningsmusik... det är som uppfunnet för att det ska få en att må sämre när någon dött. Jag vill nog att Karamelldansen ska spelas på min begravning istället. 30 jun, 2015 14:08 |
|
Borttagen
|
Läste världens sorgligaste kapitel (
30 jun, 2015 14:11 |
|
Borttagen
|
you are no longer just you. you have seven other souls now and that's just the beginning.
"i'm losing my mind!" no, it's just expanding. samma reklam på youtube hela jävla tiden. jag gillar sense8 men skulle vara skönt att se lite hårfärg eller mat-reklam eller något. har sett typ 30 youtube-videor idag och det har varit samma sense8 reklam på alla. förstår inte varför jag blir så störd på detta??? 30 jun, 2015 14:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen