Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20775 20776 20777 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
drömde inatt att vi var jagade av Voldemort. Var skiträdd o trodde jag skulle dö. Tänkte till och med ett tag att de konmer stå 27.6.15 på min gravsten... munter dröm

Men sen lite senare drömde jag att LauraTree kom på besök o de var roligt

När jag vaknade mindes jag bara den drömmen först. Men sen kom jag även ihåg Voldemort...
ååh du drömde om det igen Hoppas det var en gnutta sanning i drömmen c;


ja de hoppas jag med, sku ju va kul

30 jun, 2015 11:34

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av cikki:
Multicon var så mysigt!! ♥
Jaa! ♥
Blev sjuk igår dock, så halabalot var inte jättekul för mig </3
Åh vad synd :\

30 jun, 2015 11:55

Frivolt
Elev

Avatar


Såg en wallander-film igår på tv, och inatt drömde jag en dröm som va som en kriminalfilm xD Det va en man som hade kidnappat några personer och polisen kämpade med att lösa fallet haha xD


sjukt skumt

30 jun, 2015 12:01

Solkatten
Elev

Avatar


Omg jag såg en kommentar på Clara Henrys senaste video skriven av en som har exakt samma för och efternamn som mig! :o Bara det att hon stavade med c och inte k.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 jun, 2015 12:21

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Ghost Adventures är jättebra! Såg två avsnitt igår vid kvällen & 2 avsnitt på morgonen... Obsessed, kanske!

30 jun, 2015 12:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alltså... jag är nog den enda personen här som inte klagar på att det är kallt xD
Jag avskyr värme, usch.
värme är äckligt. jag vill ha jeans på mig.

30 jun, 2015 13:36

Fellrendión
Elev

Avatar

+2


Begravningsmusik... det är som uppfunnet för att det ska få en att må sämre när någon dött. Jag vill nog att Karamelldansen ska spelas på min begravning istället.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

30 jun, 2015 14:03

Beben
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Begravningsmusik... det är som uppfunnet för att det ska få en att må sämre när någon dött. Jag vill nog att Karamelldansen ska spelas på min begravning istället.
Om jag skulle haft den på min begravning skulle jag nog vaknat till liv och dansat.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

30 jun, 2015 14:08

Borttagen

Avatar


Läste världens sorgligaste kapitel ( ) Och så börja jag skratta pga en rolig video

30 jun, 2015 14:11

Borttagen

Avatar


you are no longer just you. you have seven other souls now and that's just the beginning.
"i'm losing my mind!" no, it's just expanding.


samma reklam på youtube hela jävla tiden. jag gillar sense8 men skulle vara skönt att se lite hårfärg eller mat-reklam eller något. har sett typ 30 youtube-videor idag och det har varit samma sense8 reklam på alla.
förstår inte varför jag blir så störd på detta???

30 jun, 2015 14:22

1 2 3 ... 20775 20776 20777 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.