@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alltså... jag är nog den enda personen här som inte klagar på att det är kallt xD
Jag avskyr värme, usch. 29 jun, 2015 22:12 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Chaemy såg på vädret nu! Det ser riktigt bra ut de kommande dagarna Och varmt skulle det bli även resten av sverige (möjligen inte i norra norrland men det är ju som vanligt Jag bor i Göteborg ungefär, kollade upp precis nu och ja, det ser ut att bli varmt!
29 jun, 2015 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alltså... jag är nog den enda personen här som inte klagar på att det är kallt xD Jag avskyr värme, usch. ah jag med. värme är äckligt och överskattat usch 29 jun, 2015 22:15 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Frivolt: Chaemy såg på vädret nu! Det ser riktigt bra ut de kommande dagarna Och varmt skulle det bli även resten av sverige (möjligen inte i norra norrland men det är ju som vanligt Jag bor i Göteborg ungefär, kollade upp precis nu och ja, det ser ut att bli varmt! Åh aweesome haha jaa hoppas det är bara så synd då sjön som är rätt nära där jag bor är jätteäcklig och helst inget man vill bada i xD 29 jun, 2015 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alltså... jag är nog den enda personen här som inte klagar på att det är kallt xD Jag avskyr värme, usch. ah jag med. värme är äckligt och överskattat usch Yay, nån som förstår mig 29 jun, 2015 22:28 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Öppna inte spoilern om du kommer att påstå att övernaturliga väsen inte existerar/blir enkelt rädd av övernaturligt snack
Spoiler: Tryck här för att visa! 29 jun, 2015 23:13 |
|
Borttagen
|
Ska till sjukgymnast imorgon och få ordning på min fot, äntligen! Har bara fått kämpa för detta i 12 år..
29 jun, 2015 23:38 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag slapp in till alla 3 skolor jag sökte till, men nu har jag redan valt den längsta och jobbigaste av dem
29 jun, 2015 23:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså... jag är nog den enda personen här som inte klagar på att det är kallt xD Jag avskyr värme, usch. Åh samma här! Alla har sommaren som favorit årstid min är vintern. x3 Typ de ända gångerna jag vill verkligen ha värme är så man kan bada. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2015 00:08 |
|
Frivolt
Elev |
Alltså..Såg just filmen A tale of two sisters och alltså...jag fattade INGENTING xD eller jo, the uninvited är ju baserad på denna film så om jag utgick från den så kanske jag fattade hälften xD
Resten är bara jag vet inte vad xD Dock älskade jag filmen, den va riktigt riktigt bra 30 jun, 2015 01:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen