Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20773 20774 20775 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alltså... jag är nog den enda personen här som inte klagar på att det är kallt xD
Jag avskyr värme, usch.

29 jun, 2015 22:12

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Chaemy såg på vädret nu! Det ser riktigt bra ut de kommande dagarna vet iofs inte vars du bor men i mellansverige skulle det iaf bli uppemot 30 grader på i slutet av veckan

Och varmt skulle det bli även resten av sverige (möjligen inte i norra norrland men det är ju som vanligt )

Jag bor i Göteborg ungefär, kollade upp precis nu och ja, det ser ut att bli varmt! Hoppas att solen värmet upp vattnet också, jag vill bada!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

29 jun, 2015 22:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alltså... jag är nog den enda personen här som inte klagar på att det är kallt xD
Jag avskyr värme, usch.

ah jag med. värme är äckligt och överskattat usch

29 jun, 2015 22:15

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Frivolt:
Chaemy såg på vädret nu! Det ser riktigt bra ut de kommande dagarna vet iofs inte vars du bor men i mellansverige skulle det iaf bli uppemot 30 grader på i slutet av veckan

Och varmt skulle det bli även resten av sverige (möjligen inte i norra norrland men det är ju som vanligt )

Jag bor i Göteborg ungefär, kollade upp precis nu och ja, det ser ut att bli varmt! Hoppas att solen värmet upp vattnet också, jag vill bada!!


Åh aweesome ja det såg väldigt bra ut för er del tyckte jag
haha jaa hoppas det Här lär det dock dröjja några veckor innan havet är varmt men sen så

är bara så synd då sjön som är rätt nära där jag bor är jätteäcklig och helst inget man vill bada i xD

29 jun, 2015 22:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Alltså... jag är nog den enda personen här som inte klagar på att det är kallt xD
Jag avskyr värme, usch.

ah jag med. värme är äckligt och överskattat usch


Yay, nån som förstår mig

29 jun, 2015 22:28

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Öppna inte spoilern om du kommer att påstå att övernaturliga väsen inte existerar/blir enkelt rädd av övernaturligt snack

Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag såg nog en av de mest hemska avsnitten jag sett i hela mitt liv, ett avsnitt av Ghost Adventures. Handlade om ett par som hade kört Ouija board ( Känt som anden i glaset i Sverige.) och jag skakar, det är nog det LÄSKIGASTE AVSNITTET JAG SETT I MITT LIV. Dem framkallade en övernaturlig varelse ( som inte exakt har en övernaturlig ''vara'' men som är känt för att vara en demon. Jag skakar, aldrig igen under en sådan tid. ALDRIG. Speciellt för en med högt förtroende på det övernaturliga.

29 jun, 2015 23:13

Borttagen

Avatar


Ska till sjukgymnast imorgon och få ordning på min fot, äntligen! Har bara fått kämpa för detta i 12 år..

29 jun, 2015 23:38

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag slapp in till alla 3 skolor jag sökte till, men nu har jag redan valt den längsta och jobbigaste av dem nåja om jag klarar de så får jag största möjligheterna därifrån ändå

29 jun, 2015 23:43

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alltså... jag är nog den enda personen här som inte klagar på att det är kallt xD
Jag avskyr värme, usch.

Åh samma här! Alla har sommaren som favorit årstid min är vintern. x3 Typ de ända gångerna jag vill verkligen ha värme är så man kan bada.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 jun, 2015 00:08

Frivolt
Elev

Avatar


Alltså..Såg just filmen A tale of two sisters och alltså...jag fattade INGENTING xD eller jo, the uninvited är ju baserad på denna film så om jag utgick från den så kanske jag fattade hälften xD

Resten är bara jag vet inte vad xD Dock älskade jag filmen, den va riktigt riktigt bra Men måste se om den några gånger xD så kanske jag fattar mer sen

30 jun, 2015 01:10

1 2 3 ... 20773 20774 20775 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.