@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Jag gillar ditt användarnamn, Alwayskeepfighting! Det påminner mig om en tröja som Jared Padalecki gjort! Tack, det kommer faktiskt därifrån Älskar anledningen till att den finns ♥ Jag antar att du är ett SPN fan, då? Gigantiskt Älskar gifarna som du har till din forumsignatur ♥_♥ Yaay! Inte ensam då. Jag älskar dem också, jättefina! Sitter faktiskt och tittar om serien just nu, är på säsong 5 episod 13... du vet när Sam träffar Mary och John för första gången och gud hade helt glömt bort det... Sams smile ♥_♥ 29 jun, 2015 15:16 |
|
Borttagen
|
^^
Det blir nog en liten oliver som är tillskottet i vår familj 29 jun, 2015 15:16 |
|
Kim Potter
Elev |
29 jun, 2015 16:52 |
|
Borttagen
|
Idag har jag lagat lax i ugn själv för första gången. Fick typ panik av att handla själv också och vet inte riktigt hur budgeten skall gå ihop. 300 kr kostade maten idag, jag har 400 kr kvar tills nästa måndag Och lax tog jag bara för att det var extrapris. ANDAS. Och i morgon skall jag köpa 2 kg köttfärs för 100 kr! Usch, vill vara en bebis igen. Och idag har jag valt ut ett par glasögon också, med rosa-svarta bågar. 29 jun, 2015 17:55 |
|
Obliviate_
Elev |
The things that identify us and the things that makes us unique, are the things that we individually believe in.
Anyone should be able to believe in anything they want, as long as it keeps a smile on your face and it drives you to be best human being possible Believing is essential. It's the core of who you are. 29 jun, 2015 20:55 |
|
Borttagen
|
börjar bli lite trött på sense8 reklamen som kommer HELA TIDEN på youtube. kan de inte typ ha någon ost reklam emellan elr nåt så det blir lite omväxling.
29 jun, 2015 21:14 |
|
Chaemy
Elev |
29 jun, 2015 21:43 |
|
Borttagen
|
Jag har kollat på Arrow (flera avsnitt) och spelat tennis idag.
Produktiv dag. På torsdag kommer min brorson hit ♥ Och jag är rejält förvirrad när det gäller känslor, ugh... 29 jun, 2015 22:10 |
|
Kim Potter
Elev |
That moment när man ser en anime och tror att det finns typ 3 säsonger och så inser man att den slutar om 4 avsnitt ._.
29 jun, 2015 22:10 |
|
Frivolt
Elev |
Chaemy såg på vädret nu! Det ser riktigt bra ut de kommande dagarna
Och varmt skulle det bli även resten av sverige (möjligen inte i norra norrland men det är ju som vanligt 29 jun, 2015 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen