@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kim Potter: Ellerhur?? :< Sommaren är kortare än andra årstider typ .-. Skulle varit bra om man kunde frysa tid cx men eller hur xD tycker vi borde ha mer sommar och mindre vinter ;O Vintern är ju SÅ jäkla lång -.- mer sommar tack!! Håller helt med! Vintern verkligen slöar sig fram.. Här i Sverige är det ju typ vinter väder även på våren, like??? Folket kräver mera sommar! xD Om det bara inte vore för alla mygg... (inte sett så många i år, dock o:< Jaa eller hur ;O Och här i norr har vi lixom INGEN vår..det blir typ: snön smälter - oj vår? - sommar! xD typ Eller hur ;O mygg och broms -.,- Dock är det myggår i år D: så det ska va extra mkt mygg D: NEEJ D: De kommer väl säkert i Juli :c
29 jun, 2015 13:55 |
|
Borttagen
|
Skriver det här.
29 jun, 2015 13:59 |
|
Borttagen
|
Eh blev bjuden på släktmiddag efter att min syster inte kunde gå på den. Omtyckt av släkten? X)
29 jun, 2015 14:15 |
|
Borttagen
|
När man samlar ihop 370 kronor av pant och ger 200 kronor till en man som alltid sitter utanför Ica så känns det verkligen bra
29 jun, 2015 14:20 |
|
Borttagen
|
Idag känner jag jag mig som en riktig Slytherinare då jag har Slytherinslipsen på mig.
29 jun, 2015 14:46 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har fått dille på att göra egen pink lemonade! Mums! Så gott! 29 jun, 2015 14:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: Har fått dille på att göra egen pink lemonade! Mums! Så gott! Den är jättegod! Citron och granatäpple 29 jun, 2015 14:49 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: Har fått dille på att göra egen pink lemonade! Mums! Så gott! Den är jättegod! Citron och granatäpple Du får mer än gärna skicka lite till mig, lite rosa lemonad skadar aldrig! 29 jun, 2015 14:52 |
|
Borttagen
|
Stolt över att ha samlat in 4 poäng till mitt elevhem.
29 jun, 2015 14:53 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Jag gillar ditt användarnamn, Alwayskeepfighting! Det påminner mig om en tröja som Jared Padalecki gjort!
29 jun, 2015 14:55 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen