@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Ellerhur?? :< Sommaren är kortare än andra årstider typ .-. Skulle varit bra om man kunde frysa tid cx
28 jun, 2015 23:34 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Ellerhur?? :< Sommaren är kortare än andra årstider typ .-. Skulle varit bra om man kunde frysa tid cx men eller hur xD tycker vi borde ha mer sommar och mindre vinter ;O Vintern är ju SÅ jäkla lång -.- mer sommar tack!! 28 jun, 2015 23:35 |
|
Borttagen
|
Ridläger imorgon och jag har mens.. great.
28 jun, 2015 23:47 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kim Potter: Ellerhur?? :< Sommaren är kortare än andra årstider typ .-. Skulle varit bra om man kunde frysa tid cx men eller hur xD tycker vi borde ha mer sommar och mindre vinter ;O Vintern är ju SÅ jäkla lång -.- mer sommar tack!! Håller helt med! Vintern verkligen slöar sig fram.. Här i Sverige är det ju typ vinter väder även på våren, like??? Folket kräver mera sommar! xD Om det bara inte vore för alla mygg... (inte sett så många i år, dock o:<
28 jun, 2015 23:51 |
|
aascendio
Elev |
Att gosa med en hundvalp som ligger och snarkar i ens famn måste typ vara mitt livs mysigaste ögonblick
28 jun, 2015 23:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kim Potter: Ellerhur?? :< Sommaren är kortare än andra årstider typ .-. Skulle varit bra om man kunde frysa tid cx men eller hur xD tycker vi borde ha mer sommar och mindre vinter ;O Vintern är ju SÅ jäkla lång -.- mer sommar tack!! Håller helt med! Vintern verkligen slöar sig fram.. Här i Sverige är det ju typ vinter väder även på våren, like??? Folket kräver mera sommar! xD Om det bara inte vore för alla mygg... (inte sett så många i år, dock o:< Jaa eller hur ;O Och här i norr har vi lixom INGEN vår..det blir typ: snön smälter - oj vår? - sommar! xD typ Eller hur ;O mygg och broms -.,- Dock är det myggår i år D: så det ska va extra mkt mygg D: 29 jun, 2015 00:07 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Myggor verkar ogilla mig, har bara fått typ 3-4 myggbett under mina 12 år på jorden, skönt!
29 jun, 2015 00:10 |
|
Solkatten
Elev |
Myggen älskar mig. En gång fick jag ett myggbett även på vintern. Liksom va??
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jun, 2015 00:22 |
|
Siiiimooooneeee
Elev |
29 jun, 2015 01:36 |
|
rulthulda
Elev |
Min mobil måste laddas
flung out of space 29 jun, 2015 01:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen