Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20767 20768 20769 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
cikki
Elev

Avatar


Multicon var så mysigt!! ♥

28 jun, 2015 22:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Man vet att det varit fest när tre okända personer ligger och sover på vardagsrumsgolvet när man vaknar.



påminner mig lite om boken the coldest girl in coldtown... men då var alla döda när hon vaknade. heh.


Dessa var vid liv tack och lov, hade blivit svårt att förklara bort döda kroppar

hahah jaa, det skulle kanske inte varit så kul!

28 jun, 2015 22:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Är 50 Cent bra?
Funderar på om jag ska börja lyssna på honom eller inte.

Det kan du väl avgöra själv??


Kanske ville veta vad andra tycker, har du tänkt på det?

Jo, det är klart. Men jag tänkte mer att alla har inte samma musiksmak, så även om du får tio svar där det står att de inte gillar hans musik, kanske du gör det. Därför tyckte jag att du skulle avgöra det själv först. ;p

28 jun, 2015 22:26

Borttagen

Avatar



Happ, då var man ensam igen. hu, jag är inge bra på det här.

28 jun, 2015 22:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av cikki:
Multicon var så mysigt!! ♥
Jaa! ♥
Blev sjuk igår dock, så halabalot var inte jättekul för mig </3

28 jun, 2015 22:47

Kim Potter
Elev

Avatar


Juni är snart slut...
What? ._.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

28 jun, 2015 22:48

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Juni är snart slut...
What? ._.


OMG NO D: NÄR hände det lixom? D: Tiden går alldeles för fort D:

28 jun, 2015 23:00

EmahS
Elev

Avatar


Ibland slår det mig att jag inte kommer träffa min familj och mina vänner på 1 år?
Det är så jävla lång tid

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

28 jun, 2015 23:02

Borttagen

Avatar


Det finns "skäggpennor" att fylla i glesa fläckar i skägget med, varför har jag aldrig införskaffat en sådan? Jag har problem med gles fläck mitt på mustaschen där det bara är fjun... så det måste testas! Kommer blir minst 20 % snyggare nu!!

28 jun, 2015 23:19

Borttagen

Avatar


att vara stolt över sig själv är en rätt häftig känsla.

28 jun, 2015 23:21

1 2 3 ... 20767 20768 20769 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.