@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Multicon var så mysigt!! ♥
28 jun, 2015 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Man vet att det varit fest när tre okända personer ligger och sover på vardagsrumsgolvet när man vaknar. påminner mig lite om boken the coldest girl in coldtown... men då var alla döda när hon vaknade. heh. Dessa var vid liv tack och lov, hade blivit svårt att förklara bort döda kroppar hahah jaa, det skulle kanske inte varit så kul! 28 jun, 2015 22:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är 50 Cent bra? Funderar på om jag ska börja lyssna på honom eller inte. Det kan du väl avgöra själv?? Kanske ville veta vad andra tycker, har du tänkt på det? Jo, det är klart. Men jag tänkte mer att alla har inte samma musiksmak, så även om du får tio svar där det står att de inte gillar hans musik, kanske du gör det. Därför tyckte jag att du skulle avgöra det själv först. ;p 28 jun, 2015 22:26 |
|
Borttagen
|
Happ, då var man ensam igen. 28 jun, 2015 22:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: Jaa! ♥Multicon var så mysigt!! ♥ Blev sjuk igår dock, så halabalot var inte jättekul för mig </3 28 jun, 2015 22:47 |
|
Kim Potter
Elev |
28 jun, 2015 22:48 |
|
Frivolt
Elev |
OMG NO D: NÄR hände det lixom? D: Tiden går alldeles för fort D: 28 jun, 2015 23:00 |
|
EmahS
Elev |
Ibland slår det mig att jag inte kommer träffa min familj och mina vänner på 1 år?
Det är så jävla lång tid
28 jun, 2015 23:02 |
|
Borttagen
|
Det finns "skäggpennor" att fylla i glesa fläckar i skägget med, varför har jag aldrig införskaffat en sådan? Jag har problem med gles fläck mitt på mustaschen där det bara är fjun... så det måste testas! Kommer blir minst 20 % snyggare nu!!
28 jun, 2015 23:19 |
|
Borttagen
|
att vara stolt över sig själv är en rätt häftig känsla.
28 jun, 2015 23:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen