Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20766 20767 20768 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Äntligen är John Barrowmans radioshow tillbakaaaaa ♥
Jag fangirlar sönder lite, heh.

_____________

Bummer, har inget vin :c

28 jun, 2015 19:17

Borttagen

Avatar


Är 50 Cent bra?
Funderar på om jag ska börja lyssna på honom eller inte.

28 jun, 2015 21:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är 50 Cent bra?
Funderar på om jag ska börja lyssna på honom eller inte.

Det kan du väl avgöra själv??

28 jun, 2015 21:10

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Äntligen är John Barrowmans radioshow tillbakaaaaa ♥
Jag fangirlar sönder lite, heh.

_____________

Bummer, har inget vin :c



*Joinar fangirlingen! Eller ja, joinade*

OCH JAG ÄLSKAR DIN PROFILBILD!!! ♥ ♥ ♥

28 jun, 2015 21:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Man vet att det varit fest när tre okända personer ligger och sover på vardagsrumsgolvet när man vaknar.



påminner mig lite om boken the coldest girl in coldtown... men då var alla döda när hon vaknade. heh.


Dessa var vid liv tack och lov, hade blivit svårt att förklara bort döda kroppar

28 jun, 2015 21:17

Holytail
Elev

Avatar


Engelska!!!♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

28 jun, 2015 21:23

Hedwig96
Elev

Avatar


jag ska va på jobb om 10 1/2 timme o här sitter jag fortfarande ute i skären, tar 1 1/2 timme hem o ändå tänker mamma o pappa att vi ska bli här över natten. De blir tidig morgon för dem men dom planerar att släppa av mej direkt vid jobbet.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvastranyland.fi%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fstyles%2Ffull_600%2Fpublic%2F2014%2F04%2Fvastranyland.fi_2500795.jpg%3Fitok%3DIpblgeeK%3F1396508810

28 jun, 2015 21:31

Solkatten
Elev

Avatar


Det ska ju komma en Avatar 2 år 2017 men kommer det till och med komma en trea och fyra eller va??

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 jun, 2015 21:40

Frivolt
Elev

Avatar


Zappade lite på tvn och kom till kanal 9 och såg att de sände American Horror Story ;O Kände att: OMG DET GÅR PÅ TV!

Men sen såg jag att det va avsnitt 12 av 13...alltså näst sista avsnittet!! Och jag har typ bara sett 2 avsnitt tror jag...

ehm! D: Jag måste se den säsongen..även om den började rätt segt så kaanske den kan bli bättre ^^




BTW

Nån som vet om det kommer nån säsong 5 på AHS?

28 jun, 2015 22:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Är 50 Cent bra?
Funderar på om jag ska börja lyssna på honom eller inte.

Det kan du väl avgöra själv??


Kanske ville veta vad andra tycker, har du tänkt på det?

28 jun, 2015 22:16

1 2 3 ... 20766 20767 20768 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.