Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20765 20766 20767 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Chaemy
Elev

Avatar


Fangirling är när man nästan börjar gråta för att man hör den där fantastiskt bra låten som man inte har lyssnat på på länge.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

28 jun, 2015 15:28

Frivolt
Elev

Avatar


Gaaaah!! Kan inte bara Jurassic World och den nya Poltergeist komma ut på swefilmer? D: typ NU?! D:

JAG VILL SE DOM D: D: D:

28 jun, 2015 15:45

kinshaw
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Det är soligt och varmt ute idag ^^ Men jag är hes och har lite ont i halsen....aja, ska iaf sola medans ja lyssnar på sommar i P1

alltså OFTA DU OCKSÅ ÄR SJUK??
jag håller på att bli sjuk har ont/är svullen i halsen, och jossan är också sjuk....
göteborgs-sjukan typ ) haha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

28 jun, 2015 17:38

lillamymin
Elev

Avatar


Vilken jubelidiot kom på att man kan göra en böngegga, lägga en macka med smält ost ovanpå och sedan kalla det middag? Sjukhusmat alltså -.-

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

28 jun, 2015 17:41

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av kinshaw:
Skrivet av Frivolt:
Det är soligt och varmt ute idag ^^ Men jag är hes och har lite ont i halsen....aja, ska iaf sola medans ja lyssnar på sommar i P1

alltså OFTA DU OCKSÅ ÄR SJUK??
jag håller på att bli sjuk har ont/är svullen i halsen, och jossan är också sjuk....
göteborgs-sjukan typ ) haha


HAHA OMG! xD Jaa, alltså på ett sätt e ja inte förvånad men att ni också blev sjuka? xD haha! herregud! : P
Men typ göteborg smittade oss haha xD

28 jun, 2015 17:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Vilken jubelidiot kom på att man kan göra en böngegga, lägga en macka med smält ost ovanpå och sedan kalla det middag? Sjukhusmat alltså -.-


Jag lider med dig. Det absolut vidrigaste jag ätit var den vegetariska och veganska sjukhusmaten när jag var inlagd. En sönderfallande bit av något som såg ut som ruttnande fetaost och med samma smak som sura strumpor presenterades som "tofu" och en klick av vad de kallade "grönsaksröra" vilket i själva verket var ljummen morotspuré med inmosade sönderkokta gula ärtor.

28 jun, 2015 17:55

Borttagen

Avatar


Tar det lugnt efter att ha ätit och lyssnar på 2Pac

28 jun, 2015 18:13

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Gaaaah!! Kan inte bara Jurassic World och den nya Poltergeist komma ut på swefilmer? D: typ NU?! D:

JAG VILL SE DOM D: D: D:

Jag såg Jurassic World igår! Mycket bättre än de andra filmerna.
Men det tar väl typ månader innan den kommer ut på Swefilmer?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 jun, 2015 18:46

Chaemy
Elev

Avatar


MIN STOREBROR ÄR HEMMA EFTER ETT ÅR I USA!! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

28 jun, 2015 18:48

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Gaaaah!! Kan inte bara Jurassic World och den nya Poltergeist komma ut på swefilmer? D: typ NU?! D:

JAG VILL SE DOM D: D: D:

Jag såg Jurassic World igår! Mycket bättre än de andra filmerna.
Men det tar väl typ månader innan den kommer ut på Swefilmer?


Okeej ^^ Ja jag är skeptisk men vill se den ändå

Jaa ;O mern vissa filmer kommer typ sjukt fort ;O Minns att sista Hobbit-filmen kom ut på swefilmer typ bara nån vecka efter att den haftr premiär här i sverige ;O

28 jun, 2015 18:52

1 2 3 ... 20765 20766 20767 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.