@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MatildisenA
Elev |
Skrivet av Borttagen: Känslan då man är inne på sin fars dator och kommer in på hans spotify och inser att han lyssnar på The hanging tree ifrån en av hunger games filmerna. x) Haha, din pappa har bra musiksmak cx 27 jun, 2015 21:43 |
|
Bullen1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Känslan då man är inne på sin fars dator och kommer in på hans spotify och inser att han lyssnar på The hanging tree ifrån en av hunger games filmerna. x) Känslan när ens lärares mobiltelefon ringer under en lektion och ringsignalen är the hanging tree. x) 27 jun, 2015 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bullen1: Skrivet av Borttagen: Känslan då man är inne på sin fars dator och kommer in på hans spotify och inser att han lyssnar på The hanging tree ifrån en av hunger games filmerna. x) Känslan när ens lärares mobiltelefon ringer under en lektion och ringsignalen är the hanging tree. x) OMG! o.0 I would... I dont know. Like screamed or something!! x) 27 jun, 2015 21:55 |
|
Borttagen
|
Fått slut på mitt vin nu utan att jag märkte, måste köpa mer.
Sen tänker jag spendera kvällen/natten med Dustin Hoffman och Tootsie Men det är två timmar kvar till vår dejt, ugh... 27 jun, 2015 21:56 |
|
Borttagen
|
Har någon en ide på en välgjord action film??
27 jun, 2015 22:03 |
|
Borttagen
|
Kliar i halsen
28 jun, 2015 00:12 |
|
MatildisenA
Elev |
Multi-taska in my ♥
Jag kollar på två youtube videos samtidigt samt kollar runt på instagram och snapar med en kompis, och sen så mugglar jag ju samtidigt också. cx Man kan väl säga att jag är sysselsatt cx Och jag har ingen aning om varför jag delar med mig om detta :3 haha 28 jun, 2015 00:24 |
|
Frivolt
Elev |
Larry, Ziam, Drarry.....Det här tar kol på mig D: psdkapfmspd
28 jun, 2015 00:25 |
|
Borttagen
|
Nästa vecka får jag träffa min bästa vän som jag inte träffat på nästan två månader ♥
28 jun, 2015 00:45 |
|
Luna Chang
Elev |
Fick en sna av min kompis där det bara stod "Det här är Simon" och en bild på vad borde vara Simon.
Okej? Hej 28 jun, 2015 00:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen