@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Läste häromdagen att förr sågs gay som en sjukdom i Sverige, så man kunde ringa till jobbet och säga att man "kände sig gay" och "att man inte kunde komma till jobbet/skolan därför" och man kunde få ledigt för dagen.
Enda anledningen till att de tog bort lagen var för att för många började ringa in och säga detta. Helt jävla sjukt. 27 jun, 2015 11:26 |
|
Borttagen
|
lite kul hur en massa amerikaner säger "that's it i'm moving to canada" nu när us har legaliserat same sex marriage, men canada legaliserade det 10 år sen lol
str8 ppl are funny 27 jun, 2015 11:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: lite kul hur en massa amerikaner säger "that's it i'm moving to canada" nu när us har legaliserat same sex marriage, men canada legaliserade det 10 år sen lol str8 ppl are funny Jag såg det haha, men känner ändå att atmosfären på twitter har varit väldigt mysig de senaste timmarna. Mycket kärlek ♥ 27 jun, 2015 11:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: lite kul hur en massa amerikaner säger "that's it i'm moving to canada" nu när us har legaliserat same sex marriage, men canada legaliserade det 10 år sen lol str8 ppl are funny Jag såg det haha, men känner ändå att atmosfären på twitter har varit väldigt mysig de senaste timmarna. Mycket kärlek ♥ det är riktigt mysigt på tumblr också! 27 jun, 2015 11:42 |
|
Borttagen
|
Ska åka till Kuba på sportlovet och alla där kan ju inte så bra engelska där och jag kan mest spanska i familjen så måste sköta snacket
27 jun, 2015 11:52 |
|
Borttagen
|
27 jun, 2015 12:27 |
|
Hedwig96
Elev |
drömde inatt att vi var jagade av Voldemort. Var skiträdd o trodde jag skulle dö. Tänkte till och med ett tag att de konmer stå 27.6.15 på min gravsten... munter dröm
Men sen lite senare drömde jag att LauraTree kom på besök o de var roligt När jag vaknade mindes jag bara den drömmen först. Men sen kom jag även ihåg Voldemort... 27 jun, 2015 12:43 |
|
Borttagen
|
Ska ut och åka longboard med sambon
27 jun, 2015 13:07 |
|
Lolly!!
Elev |
Jag var på loppis idag!
Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 27 jun, 2015 13:13 |
|
Solkatten
Elev |
Ikväll ska jag på bio och se Jurassic World. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jun, 2015 13:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen