@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lyssnar på låten Find You - Miriam Bryant som är dedikerad till min kusin.
27 jun, 2015 00:48 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Nu går jag och lägger mig. Det känns ganska troligt att jag kommer vakna imorgon bitti och upptäcka att den senaste veckan bara var en konstig dröm... men det vore synd! Jag skulle bli besviken.
27 jun, 2015 02:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Den satt långt inne men den kom ♥ Att det skulle vara så svårt att få fram det där På tiden att USA som ledande land i världen hoppade på gay marriage vagnen alltså. Så glad jag blev när jag läste det där ♥ Sedan 1 maj 2009 om jag inte minns fel. Men bara det är ju skrämmande sent ändå måste jag påstå Ja, jo vet nån vilket land som var det första i världen? skulle vara intressant att veta Efter en snabb googling så kan jag berätta det här: 1. Nederländerna år 2000 2. Belgien 2003 3. Ontario, Canada 2003 4. Massachusetts, USA 2004 5. Spanien 2005 6. Resten av Canada 2005 7. Sydafrika 2006 8. Kalifornien, USA 2008 9. Norge 2008 10. Connecticut, USA 2008 11. Sverige 2009 Lite besviken att Sverige inte ens var i topp 10 Kan läsa mer här: https://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_same-sex_marriage 27 jun, 2015 02:56 |
|
Borttagen
|
Har testat att spela Heartstone men jag gillar Harry Potter bättre.
27 jun, 2015 04:48 |
|
Borttagen
|
Nu börjar min 6 timmars resa ner till Helsingfors, sedan blir det 1D konsert ♥
27 jun, 2015 07:25 |
|
Borttagen
|
Vaknade för en halvtimme sen.
27 jun, 2015 10:51 |
|
Frivolt
Elev |
Var hes igår och är fortfarande hes idag D: Har lite smått ont i halsen också...Plus att det känns som att jag har feber D:
Blä D: 27 jun, 2015 11:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: kram på dig ♥ hoppas du får en trevlig dag ändå Var hes igår och är fortfarande hes idag D: Har lite smått ont i halsen också...Plus att det känns som att jag har feber D: Blä D: 27 jun, 2015 11:16 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: kram på dig ♥ hoppas du får en trevlig dag ändå Var hes igår och är fortfarande hes idag D: Har lite smått ont i halsen också...Plus att det känns som att jag har feber D: Blä D: Kram ♥ tack, jo det kommer nog bli okej iaf ^^ Kommer väl sitta i soffan och se film/serier ^^ och lite tv : P 27 jun, 2015 11:17 |
|
Borttagen
|
Jag vet tydligen inte min adress. Så pinsamt.
27 jun, 2015 11:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen