Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20760 20761 20762 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Lyssnar på låten Find You - Miriam Bryant som är dedikerad till min kusin.

27 jun, 2015 00:48

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Nu går jag och lägger mig. Det känns ganska troligt att jag kommer vakna imorgon bitti och upptäcka att den senaste veckan bara var en konstig dröm... men det vore synd! Jag skulle bli besviken.

27 jun, 2015 02:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
JAAAAAAAAAAA!!!

WIIIIIEEEE!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fichef.bbci.co.uk%2Fnews%2F624%2Fcpsprodpb%2F1B24%2Fproduction%2F_83884960_11119718_10153564889214238_5139842835188453914_o.jpg


ÄNTLIGEN LIXOM!!! ♥ ♥


Den satt långt inne men den kom ♥ Att det skulle vara så svårt att få fram det där Har inte Sverige haft det där sen typ 2008? Minns att jag satt i bussen till gymnasiet och läst det i Metro så 08-09 nånstans där tror jag...

På tiden att USA som ledande land i världen hoppade på gay marriage vagnen alltså. Så glad jag blev när jag läste det där ♥


Sedan 1 maj 2009 om jag inte minns fel. Men bara det är ju skrämmande sent ändå måste jag påstå


Ja, jo Men vi var åtminstone en av de första i världen

vet nån vilket land som var det första i världen? skulle vara intressant att veta


Efter en snabb googling så kan jag berätta det här:

1. Nederländerna år 2000
2. Belgien 2003
3. Ontario, Canada 2003
4. Massachusetts, USA 2004
5. Spanien 2005
6. Resten av Canada 2005
7. Sydafrika 2006
8. Kalifornien, USA 2008
9. Norge 2008
10. Connecticut, USA 2008
11. Sverige 2009

Lite besviken att Sverige inte ens var i topp 10
Kan läsa mer här: https://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_same-sex_marriage

27 jun, 2015 02:56

Borttagen

Avatar


Har testat att spela Heartstone men jag gillar Harry Potter bättre.

27 jun, 2015 04:48

Borttagen

Avatar


Nu börjar min 6 timmars resa ner till Helsingfors, sedan blir det 1D konsert ♥

27 jun, 2015 07:25

Borttagen

Avatar


Vaknade för en halvtimme sen.

27 jun, 2015 10:51

Frivolt
Elev

Avatar


Var hes igår och är fortfarande hes idag D: Har lite smått ont i halsen också...Plus att det känns som att jag har feber D:

Blä D:

27 jun, 2015 11:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Var hes igår och är fortfarande hes idag D: Har lite smått ont i halsen också...Plus att det känns som att jag har feber D:

Blä D:
kram på dig ♥ hoppas du får en trevlig dag ändå

27 jun, 2015 11:16

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Var hes igår och är fortfarande hes idag D: Har lite smått ont i halsen också...Plus att det känns som att jag har feber D:

Blä D:
kram på dig ♥ hoppas du får en trevlig dag ändå


Kram ♥ tack, jo det kommer nog bli okej iaf ^^ Kommer väl sitta i soffan och se film/serier ^^ och lite tv : P

27 jun, 2015 11:17

Borttagen

Avatar


Jag vet tydligen inte min adress. Så pinsamt.

27 jun, 2015 11:20

1 2 3 ... 20760 20761 20762 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.