@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Wretch: Jag blir lite tänd av östgötska ♥ Mest p g a Anders "Ankan" Johansson (som jag är typ kär i) men det har smittat av sig på dialekten i största allmänhet också! Så jäkla fint. https://www.youtube.com/watch?v=uzgm9cGuzL4&feature=youtu.be&t=007 Där har du ett samtal mellan två fulla östgötska killar, varsågod och dregla Det börjar sju sekunder in i eftersom de just där diskuterar förorts/stadsdels-hybriden jag bodde i då jag gick i grundskolan, och uttrycker exakt vad jag känner för den hålan. Nog för att jag älskar och saknar mitt landskap, men på vissa ställen växte idioterna tätt som druvor på en klase. Blir alltid lika glad när jag hör det här klippet av nån anledning, känns som hemma. 26 jun, 2015 20:56 |
|
Borttagen
|
Såg nyss Snatch. för säkert trettionde gången, jag måste verkligen lära mig att se mer filmer jag inte sett tidigare. Men satan vad bra den är!
26 jun, 2015 21:18 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska på 1D konsert imorgon och jag är förkyld som fan. Det kan bli intressant. Jag ska å dit 26 jun, 2015 21:33 |
|
Vildvittra
Elev |
Medan folk har gjort så oviktiga saker som varit på MultiCon, fått samkönat gifte i USA och varit på 1D konserter.
Så har jag och mine ätit pizza/kebab, fått klubba för pizzaägaren trodde tydligen vi var barn, lekt på en lekplats, tagit vackra bilder på och har varit väldigt kusiniga med varandra och våra småkusiner Spoiler: Tryck här för att visa! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 jun, 2015 21:52 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill veta vilket elevhem jag tillhör! D:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jun, 2015 22:22 |
|
Vildvittra
Elev |
26 jun, 2015 22:24 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag har varit och dömt fotboll sedan två idag och tydligen är cupen en av de fem största i världen och samtidigt så är det typ ingen som inte är från Norrbotten som har hört talas om den :'
Sen detta stycke från hemsidan: "Alla matcher spelas på gräs eller konstgräs. Vi erbjuder också nattmatcher, där vi spelar under den norrbottniska midnattssolen." It really gets me och det är seriöst cupens slogan xD Hej 26 jun, 2015 22:25 |
|
Borttagen
|
Någon människa som skulle vilja slänga iväg en liten uggla?
26 jun, 2015 22:26 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Jag har varit och dömt fotboll sedan två idag och tydligen är cupen en av de fem största i världen och samtidigt så är det typ ingen som inte är från Norrbotten som har hört talas om den :' Sen detta stycke från hemsidan: "Alla matcher spelas på gräs eller konstgräs. Vi erbjuder också nattmatcher, där vi spelar under den norrbottniska midnattssolen." It really gets me och det är seriöst cupens slogan xD "Norrbottniska midnattsolen" xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 jun, 2015 22:28 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon människa som skulle vilja slänga iväg en liten uggla? visst kan jag de om du vill 26 jun, 2015 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen