@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Den satt långt inne men den kom ♥ Att det skulle vara så svårt att få fram det där På tiden att USA som ledande land i världen hoppade på gay marriage vagnen alltså. Så glad jag blev när jag läste det där ♥ 26 jun, 2015 17:17 |
|
Borttagen
|
Ska på 1D konsert imorgon och jag är förkyld som fan. Det kan bli intressant.
26 jun, 2015 17:17 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Den satt långt inne men den kom ♥ Att det skulle vara så svårt att få fram det där På tiden att USA som ledande land i världen hoppade på gay marriage vagnen alltså. Så glad jag blev när jag läste det där ♥ Sedan 1 maj 2009 om jag inte minns fel. Men bara det är ju skrämmande sent ändå måste jag påstå ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 jun, 2015 17:21 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad rekommenderar ni för ögonbrynsskugga/ögonbrynspenna? Hade en skugga från Bodyshop men den är slut nu och vill inte köpa en till pga man får två i samma förpackning och den ena färgen kan jag inte använda.. Har hört mycket gott om Anastasia Beverly Hills brynprodukter, dock får du lägga ner extra kronor på dem isåfall! Annars finns det Brow Pow som är en ögonbrynsskugga från The Balm, eller Nyx Eyebrow Gel! 26 jun, 2015 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Den satt långt inne men den kom ♥ Att det skulle vara så svårt att få fram det där På tiden att USA som ledande land i världen hoppade på gay marriage vagnen alltså. Så glad jag blev när jag läste det där ♥ Sedan 1 maj 2009 om jag inte minns fel. Men bara det är ju skrämmande sent ändå måste jag påstå Ja, jo 26 jun, 2015 17:42 |
|
Vildvittra
Elev |
Jag är hungrig!
Kom mine, kom c: ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 jun, 2015 17:58 |
|
Borttagen
|
Tar det lugnt efter en hektisk vecka
26 jun, 2015 17:58 |
|
Elissa Malfoy
Elev |
26 jun, 2015 18:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: Vad rekommenderar ni för ögonbrynsskugga/ögonbrynspenna? Hade en skugga från Bodyshop men den är slut nu och vill inte köpa en till pga man får två i samma förpackning och den ena färgen kan jag inte använda.. Har hört mycket gott om Anastasia Beverly Hills brynprodukter, dock får du lägga ner extra kronor på dem isåfall! Annars finns det Brow Pow som är en ögonbrynsskugga från The Balm, eller Nyx Eyebrow Gel! Haha jag köpte faktiskt dip brow pomade från ABH! 26 jun, 2015 18:07 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Ghost Town - Adam Lambert
26 jun, 2015 18:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen