Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20756 20757 20758 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
JAAAAAAAAAAA!!!

WIIIIIEEEE!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fichef.bbci.co.uk%2Fnews%2F624%2Fcpsprodpb%2F1B24%2Fproduction%2F_83884960_11119718_10153564889214238_5139842835188453914_o.jpg


ÄNTLIGEN LIXOM!!! ♥ ♥


Den satt långt inne men den kom ♥ Att det skulle vara så svårt att få fram det där Har inte Sverige haft det där sen typ 2008? Minns att jag satt i bussen till gymnasiet och läst det i Metro så 08-09 nånstans där tror jag...

På tiden att USA som ledande land i världen hoppade på gay marriage vagnen alltså. Så glad jag blev när jag läste det där ♥

26 jun, 2015 17:17

Borttagen

Avatar


Ska på 1D konsert imorgon och jag är förkyld som fan. Det kan bli intressant.

26 jun, 2015 17:17

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
JAAAAAAAAAAA!!!

WIIIIIEEEE!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fichef.bbci.co.uk%2Fnews%2F624%2Fcpsprodpb%2F1B24%2Fproduction%2F_83884960_11119718_10153564889214238_5139842835188453914_o.jpg


ÄNTLIGEN LIXOM!!! ♥ ♥


Den satt långt inne men den kom ♥ Att det skulle vara så svårt att få fram det där Har inte Sverige haft det där sen typ 2008? Minns att jag satt i bussen till gymnasiet och läst det i Metro så 08-09 nånstans där tror jag...

På tiden att USA som ledande land i världen hoppade på gay marriage vagnen alltså. Så glad jag blev när jag läste det där ♥


Sedan 1 maj 2009 om jag inte minns fel. Men bara det är ju skrämmande sent ändå måste jag påstå

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

26 jun, 2015 17:21

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vad rekommenderar ni för ögonbrynsskugga/ögonbrynspenna? Hade en skugga från Bodyshop men den är slut nu och vill inte köpa en till pga man får två i samma förpackning och den ena färgen kan jag inte använda..



Har hört mycket gott om Anastasia Beverly Hills brynprodukter, dock får du lägga ner extra kronor på dem isåfall! Annars finns det Brow Pow som är en ögonbrynsskugga från The Balm, eller Nyx Eyebrow Gel!

26 jun, 2015 17:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
JAAAAAAAAAAA!!!

WIIIIIEEEE!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fichef.bbci.co.uk%2Fnews%2F624%2Fcpsprodpb%2F1B24%2Fproduction%2F_83884960_11119718_10153564889214238_5139842835188453914_o.jpg


ÄNTLIGEN LIXOM!!! ♥ ♥


Den satt långt inne men den kom ♥ Att det skulle vara så svårt att få fram det där Har inte Sverige haft det där sen typ 2008? Minns att jag satt i bussen till gymnasiet och läst det i Metro så 08-09 nånstans där tror jag...

På tiden att USA som ledande land i världen hoppade på gay marriage vagnen alltså. Så glad jag blev när jag läste det där ♥


Sedan 1 maj 2009 om jag inte minns fel. Men bara det är ju skrämmande sent ändå måste jag påstå


Ja, jo Men vi var åtminstone en av de första i världen

26 jun, 2015 17:42

Vildvittra
Elev

Avatar


Jag är hungrig!
Kom mine, kom c: ♥

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

26 jun, 2015 17:58

Borttagen

Avatar


Tar det lugnt efter en hektisk vecka

26 jun, 2015 17:58

Elissa Malfoy
Elev

Avatar


sometimes I Lurk...

YOU CAN NOT DO EPIC SHIT WITH BASIC PEOPLE https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyjcwhlTH41rnouaso1_400.gif [img]http://images.wikia.com/harr

26 jun, 2015 18:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Borttagen:
Vad rekommenderar ni för ögonbrynsskugga/ögonbrynspenna? Hade en skugga från Bodyshop men den är slut nu och vill inte köpa en till pga man får två i samma förpackning och den ena färgen kan jag inte använda..



Har hört mycket gott om Anastasia Beverly Hills brynprodukter, dock får du lägga ner extra kronor på dem isåfall! Annars finns det Brow Pow som är en ögonbrynsskugga från The Balm, eller Nyx Eyebrow Gel!


Haha jag köpte faktiskt dip brow pomade från ABH!

26 jun, 2015 18:07

Borttagen

Avatar


Lyssnar på Ghost Town - Adam Lambert

26 jun, 2015 18:21

1 2 3 ... 20756 20757 20758 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.