@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Hejsan! Hade en användare här för några år sedan som hette glina2 (tror ingen riktigt kommer komma ihåg mig, haha)men hade väldigt mycket pågående i mitt liv precis då så raderade den, men igår fick jag plötsligt lust att logga in igen, kanske lära känna nya personer och försvinna in i en annan värld för en stund... Under tiden jag var borta insåg jag nämligen så mycket om mig själv och jag har blivit bättre på att acceptera mig själv. Känn er fria att släppa en uggla med ett litet meddelande om ni vill, skulle älska att prata med någon Jag kommer ihåg dej Yay hey Jag kommer ihåg dig också ♥ 26 jun, 2015 13:35 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Hejsan! Hade en användare här för några år sedan som hette glina2 (tror ingen riktigt kommer komma ihåg mig, haha)men hade väldigt mycket pågående i mitt liv precis då så raderade den, men igår fick jag plötsligt lust att logga in igen, kanske lära känna nya personer och försvinna in i en annan värld för en stund... Under tiden jag var borta insåg jag nämligen så mycket om mig själv och jag har blivit bättre på att acceptera mig själv. Känn er fria att släppa en uggla med ett litet meddelande om ni vill, skulle älska att prata med någon Jag kommer ihåg dej Yay hey Jag kommer ihåg dig också ♥ 26 jun, 2015 13:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Hejsan! Hade en användare här för några år sedan som hette glina2 (tror ingen riktigt kommer komma ihåg mig, haha)men hade väldigt mycket pågående i mitt liv precis då så raderade den, men igår fick jag plötsligt lust att logga in igen, kanske lära känna nya personer och försvinna in i en annan värld för en stund... Under tiden jag var borta insåg jag nämligen så mycket om mig själv och jag har blivit bättre på att acceptera mig själv. Känn er fria att släppa en uggla med ett litet meddelande om ni vill, skulle älska att prata med någon Jag kommer ihåg dej Yay hey Jag kommer ihåg dig också ♥ Vad gör du då? 26 jun, 2015 13:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Hejsan! Hade en användare här för några år sedan som hette glina2 (tror ingen riktigt kommer komma ihåg mig, haha)men hade väldigt mycket pågående i mitt liv precis då så raderade den, men igår fick jag plötsligt lust att logga in igen, kanske lära känna nya personer och försvinna in i en annan värld för en stund... Under tiden jag var borta insåg jag nämligen så mycket om mig själv och jag har blivit bättre på att acceptera mig själv. Känn er fria att släppa en uggla med ett litet meddelande om ni vill, skulle älska att prata med någon Jag kommer ihåg dej Yay hey Jag kommer ihåg dig också ♥ Vad gör du då? inte så mycket just nu, ska på jobb om en timma du då? 26 jun, 2015 13:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Hejsan! Hade en användare här för några år sedan som hette glina2 (tror ingen riktigt kommer komma ihåg mig, haha)men hade väldigt mycket pågående i mitt liv precis då så raderade den, men igår fick jag plötsligt lust att logga in igen, kanske lära känna nya personer och försvinna in i en annan värld för en stund... Under tiden jag var borta insåg jag nämligen så mycket om mig själv och jag har blivit bättre på att acceptera mig själv. Känn er fria att släppa en uggla med ett litet meddelande om ni vill, skulle älska att prata med någon Jag kommer ihåg dej Yay hey Jag kommer ihåg dig också ♥ Vad gör du då? inte så mycket just nu, ska på jobb om en timma du då? Kul? Sitter och tittar på en serie, Supernatural och latar mig haha 26 jun, 2015 13:58 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Hejsan! Hade en användare här för några år sedan som hette glina2 (tror ingen riktigt kommer komma ihåg mig, haha)men hade väldigt mycket pågående i mitt liv precis då så raderade den, men igår fick jag plötsligt lust att logga in igen, kanske lära känna nya personer och försvinna in i en annan värld för en stund... Under tiden jag var borta insåg jag nämligen så mycket om mig själv och jag har blivit bättre på att acceptera mig själv. Känn er fria att släppa en uggla med ett litet meddelande om ni vill, skulle älska att prata med någon Jag kommer ihåg dej Yay hey Jag kommer ihåg dig också ♥ Vad gör du då? inte så mycket just nu, ska på jobb om en timma du då? Kul? Sitter och tittar på en serie, Supernatural och latar mig haha nog är de väl helt kul.. men känner mej lite slö nu så man sku inte orka fara, men sen när man är där så... Låter skönt 26 jun, 2015 14:10 |
|
Borttagen
|
Håller just nu på och redigera foton jag tog på ett bröllop igår!
26 jun, 2015 14:21 |
|
Borttagen
|
Häromdagen fick jag ett paket från DHL.
En vän från Indien hade målat en stor tavla föreställandes min gud, Cernunnos, baserat på en av de starkaste och mest andliga upplevelserna jag någonsin varit med om. Och jag fick den, bara sådär.. Med orden "Don't hide." Helvete vad jag grät. Fan vad vacker den är.. 26 jun, 2015 15:04 |
|
Borttagen
|
Diggar till låten Rockstar
26 jun, 2015 16:50 |
|
Borttagen
|
ÄNTLIGEN kan samkönade par gifta sig överallt i USA! ♥
26 jun, 2015 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen