@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Bästa är ju att man vet vem snubbarna är å :' Fatta avis Isak måste vara xD Haha ja xD Hej 26 jun, 2015 00:49 |
|
Borttagen
|
I morgon skall jag träffa en internetvän. Nu har jag använt upp typ alla våra kassar med saker som skall väck i morgon. Skall dumpa tre kassar på antikvariatet, 5 i containern, några till myrorna osv. Gah vad skönt det känns att göra sig av med saker. Har också börjat möblera om i rummet men kom på när en byrå var halvvägs genom hallen att man kanske inte gör sånt såhär sent. Känns weird att vara ensam. Det känns typ som att sakerna "äger" en när det är för mycket plock som ligger framme. Samlar på mig saker hela tiden, som jag inte behöver egentligen 26 jun, 2015 00:52 |
|
EmahS
Elev |
Blev helt chockad över att det bara var 3 inloggade tills jag kom på tidsskillnaden...
Kl är 14:30 här och jag har redan slutat min 2 timmar långa arbetsdag. Och hunnit titta på ålarna som bor i floden här. Ca 20 st, sjukt stora!
26 jun, 2015 04:32 |
|
Borttagen
|
Vad rekommenderar ni för ögonbrynsskugga/ögonbrynspenna? Hade en skugga från Bodyshop men den är slut nu och vill inte köpa en till pga man får två i samma förpackning och den ena färgen kan jag inte använda..
26 jun, 2015 07:35 |
|
Frivolt
Elev |
Vaknade hes och med ont i halsen D: Fattar inte ens vad jag gör uppe, eller snarare varför jag ens far iväg på arbetsterapin xD Aja, ibland är min vilja större än mitt förnuft
Och det är fredag idag...det känns som typ tisdag eller nått xD 26 jun, 2015 08:20 |
|
Borttagen
|
Jag är så snål på en gris! Men de är alltid slut på Holmsis och på Sale finns dom int
26 jun, 2015 08:48 |
|
Borttagen
|
Ännu en dålig dag, yay. Nörd ska kanske komma hit men inte ens det gör mig glad längre.
Drömde iaf om att det var julafton. Inte att det gör något bättre för jag tycker ändå inte om jul, haha. Det enda positiva är att jag är halvvägs till 1000 följare på min fandom-instagram 26 jun, 2015 09:30 |
|
Solkatten
Elev |
YES dem har åkt. Vågade knappt lämna rummet när de var här. Yay för ångest.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jun, 2015 11:08 |
|
Borttagen
|
Hejsan!
Hade en användare här för några år sedan som hette glina2 (tror ingen riktigt kommer komma ihåg mig, haha)men hade väldigt mycket pågående i mitt liv precis då så raderade den, men igår fick jag plötsligt lust att logga in igen, kanske lära känna nya personer och försvinna in i en annan värld för en stund... Under tiden jag var borta insåg jag nämligen så mycket om mig själv och jag har blivit bättre på att acceptera mig själv. Känn er fria att släppa en uggla med ett litet meddelande om ni vill, skulle älska att prata med någon 26 jun, 2015 11:26 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hejsan! Hade en användare här för några år sedan som hette glina2 (tror ingen riktigt kommer komma ihåg mig, haha)men hade väldigt mycket pågående i mitt liv precis då så raderade den, men igår fick jag plötsligt lust att logga in igen, kanske lära känna nya personer och försvinna in i en annan värld för en stund... Under tiden jag var borta insåg jag nämligen så mycket om mig själv och jag har blivit bättre på att acceptera mig själv. Känn er fria att släppa en uggla med ett litet meddelande om ni vill, skulle älska att prata med någon Jag kommer ihåg dej 26 jun, 2015 13:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen