@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HuffiePuffie
Elev |
Jag gillar min profilbild väldigt, väldigt, väldigt mycket.
25 jun, 2015 23:12 |
|
Kim Potter
Elev |
25 jun, 2015 23:13 |
|
Dream
Elev |
25 jun, 2015 23:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Borta bra, men hemma bäst♥ Forumsignaturen ♥ jag kanske låter creepy nu, men L är snygg för att vara tecknad. Eller så är det för att han är så one of a kind. Jag vet inte. xd 25 jun, 2015 23:19 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Borta bra, men hemma bäst♥ Forumsignaturen ♥ jag kanske låter creepy nu, men L är snygg för att vara tecknad. Eller så är det för att han är så one of a kind. Jag vet inte. xd Du är inte alls creepy! Håller med om att L är sjukt snygg för att vara tecknad xP Han är min favorit karaktär i Death Note C: ♥
25 jun, 2015 23:37 |
|
Fellrendión
Elev |
Försöker sova men gah! Dumma jag... medan de andra hat luftmadrasser sover jag basically på sten. jag har redan ont i kroppen?!?!??! Funderar på att lägga alla mina kläder i sovsäckens "golv"...
(MultiCon)
25 jun, 2015 23:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Borta bra, men hemma bäst♥ Forumsignaturen ♥ jag kanske låter creepy nu, men L är snygg för att vara tecknad. Eller så är det för att han är så one of a kind. Jag vet inte. xd Du är inte alls creepy! Håller med om att L är sjukt snygg för att vara tecknad xP Han är min favorit karaktär i Death Note C: ♥ Höhö, bra.. känns tryggt! xD Jag tror att han är ALLAS favoritkaraktär i Death Note ^^ han ÄR Death Note 25 jun, 2015 23:50 |
|
Borttagen
|
Fick lön idag! Räknade ut att jag klarar mig ett år till även om jag inte haft sommarjobbet! Kommer därför köpa en ny dator för några av extrapengarna, min nuvarande som jag haft i åtta år börjar sjunga på sin sista refräng.
Det såg så mörkt ut i vintras, levde så fattigt. Sen blev jag erbjuden extrajobbet vilket räddade mig. I många andras ögon är jag fortfarande fattig men bara jag slipper vända på varenda krona räknas det som lyxliv enligt mina mått! När jag skulle räkna ihop pengarna råkade jag klicka på gångerknappen istället för plusset, då kände jag mig som miljardär i typ en millisekund! xD 26 jun, 2015 00:26 |
|
Luna Chang
Elev |
Blir tydligen en heldag i Luleå den 1a med min vän, och bio mitt på dagen bara för att xD
Hej 26 jun, 2015 00:28 |
|
yerAwizardThea
Elev |
26 jun, 2015 00:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen