Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20751 20752 20753 ... 30037 30038 30039
Användare Inlägg
Atira
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Borttagen:
Det här. Fast genom Europa.
Vem är på?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-ams3-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xpf1%2Fv%2Ft1.0-9%2F1898128_738913099482515_906411542_n.jpg%3Foh%3D2d8f0b28a5697dfa52f673fe1a9f9270%26amp%3Boe%3D55ED4513

Jag är på, lätt!!

Jag med!


Jag, alltid! Precis det där har jag alltid velat göra, åh ♥


Jag är med!

Åh de här kan bli det bästa äventyret någonsin, Jag kommer med!
Jag är på!

Jag också!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fb0b461a92d5d79c076639215a6b23103%2Fbe23b914db5c5e5f-73%2Fs500x750%2Fc37a093dd6ef90cde28848d249f7a79dd9ef5e80.gifv

25 jun, 2015 21:19

Borttagen

Avatar


Jag vill ha någon att uggla med...

25 jun, 2015 21:37

Borttagen

Avatar


min syster har bjudit in mig till att besöka henne i england ensam, vilket jag blir faktiskt glad över.. vi har inte hängt tillsammans ensamma eller hittat på något ensamma då hon flyttade hemifrån för ungefär 4 år, och vi träffas så sällan ♥

25 jun, 2015 21:46

Borttagen

Avatar


Känns som att alla är på MultiCon, except me...


Men jag har så mycket roligare hemma ändå. Säger vi.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Förutom det att jag har huvudvärk och haft ångestattacker de senaste dagarna, och är extremt rastlös och känner mig värdelös på allt jag gör



Här annars, om folk orkar läsa

25 jun, 2015 21:50

Kintsugi
Prefekt

Avatar


ooooh hjärngymnastik! Älska! varför tar man sig inte tid till att motionera logiken lite varje dag? ...hahaha fast så tänker jag med allt. "Stå rätt med fötterna lite varje dag", "balansera på balansbrädan (för knäna) lite varje dag", "öka pulsen 10min varje morgon och kväll" (Det blir oftast 15 upphopp, lite solhälsningar, cirkulerande med armarna för att få blodcirkulation i axlar osv. men inte några 10minuter heller) osv osv osv osv.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

25 jun, 2015 22:27

Luna Chang
Elev

Avatar




Alltså denna video :'

Hej

25 jun, 2015 22:32

Detta inlägg ändrades senast 2015-06-25 kl. 22:48
Antal ändringar: 6

Borttagen

Avatar



Nu är min sambo bortrest och jag känner mig så fri. Vi har suttit ihop så länge att han blivit som en extra kroppsdel, som en tredje arm eller något. Och inte på något bra sätt. Han drar både ner och upp mig. Det bästa hade verkligen varit om vi separerade och bara hade kontakt någon gång ibland. Det här fungerar inte längre. Jag låter i princip en kille ta hand om mig, det bara är så vår relation alltid har sett ut, sen vi blev mer en kompisar i alla fall. Men jag vill inte att någon kille tar hand om mig. Jag vill vara min egen och det kan jag nog inte med honom hängandes runt mig. Hur otacksamt det än låter. Hans regler får mig att må dåligt. Jag kommer inte kunna ha ett socialt liv om vi skall leva ihop. Han är ingen galning som styr mig mot min vilja, det är hans lägenhet (vi skaffade den ihop) - och vi är bara vänner nu. Men det känns inte som en vänskapsrelation. Han känns som en farsa, fast värre. Och ändå vill jag inte göra något han ogillar här hemma.


25 jun, 2015 22:34

Borttagen

Avatar


Tror jag druckit minst två liter mjölk sen igår, troligtvis mer... watt.

25 jun, 2015 22:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:


Alltså denna video :'

oj herregud skrattar xD

25 jun, 2015 22:48

Borttagen

Avatar


^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-ams3-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xft1%2Fv%2Ft1.0-9%2F11146652_10153592154583676_3945153425934160705_n.jpg%3Foh%3Decaae458031321d3cd18760aefc81973%26amp%3Boe%3D55EA0E90


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-ams3-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xfa1%2Fv%2Ft1.0-9%2F11027961_10153592154473676_3123771096484868381_n.jpg%3Foh%3D75258865c406e10498c905f3267b0747%26amp%3Boe%3D562DA28F

25 jun, 2015 22:50

1 2 3 ... 20751 20752 20753 ... 30037 30038 30039

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.