@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sprout
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Sprout: Skrivet av Emmi: Någon som säljer choklad grode kort? Jag, har McGonagall m.fl. Jag tror att du vet vilka jag säljer och inte! Du säljerinte sprout & Weasleys och du säljer de du jar fler än 2 av? x) Jepp! Full pott!!! Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 5 mar, 2017 18:11 |
|
Sprout
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Sprout: Skrivet av Emmi: Skrivet av Sprout: Skrivet av Emmi: Någon som säljer choklad grode kort? Jag, har McGonagall m.fl. Jag tror att du vet vilka jag säljer och inte! Du säljerinte sprout & Weasleys och du säljer de du jar fler än 2 av? x) Jepp! Full pott!!! Hahahah xD Vad är priset /styck? 3g och 15s för brons och 5g och 15s för silver. Kan sänka till 5g och 10s. Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 5 mar, 2017 20:24 |
|
Emily Weasley
Elev |
5 mar, 2017 20:57 |
|
Sprout
Elev |
Funkar bra! Lägger du ut? Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 5 mar, 2017 21:12 |
|
Emily Weasley
Elev |
Ja, jag lägger ut nu, reserverad till dig
5 mar, 2017 21:24 |
|
Borttagen
|
Jag köper gärna evig snö för 19 galleoner och nio siklar
6 mar, 2017 19:49 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag köper gärna evig snö för 19 galleoner och nio siklar Jag köper för 200 g. Så... Liiite skillnad i vad folk har för budget, men jag tror inte någon kör under 150! Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 mar, 2017 20:13 |
|
Sprout
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Sprout: Skrivet av Emmi: Skrivet av Sprout: Skrivet av Emmi: Skrivet av Sprout: Skrivet av Emmi: Någon som säljer choklad grode kort? Jag, har McGonagall m.fl. Jag tror att du vet vilka jag säljer och inte! Du säljerinte sprout & Weasleys och du säljer de du jar fler än 2 av? x) Jepp! Full pott!!! Hahahah xD Vad är priset /styck? 3g och 15s för brons och 5g och 15s för silver. Kan sänka till 5g och 10s. Jag tar alla du säljer om det är ok? Jepp! Säg till så lägger jag ut! Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 6 mar, 2017 20:57 |
|
Lunies
Elev |
6 mar, 2017 21:51 |
|
Margareta
Elev |
Skrivet av Lunies: Har kris med drakgodis! Någon som kan sälja till mig? Hur mycket betalar du? Föressten, jag tror att knut är inne nu. Läs gärna min och några andras berättelse om en judisk flicka som tvingas fly från det krigsdrabbade Budapest till det neutrala Sverige under andra världskriget. https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=47654&page=1 Ge oss gärna respons och för 6 mar, 2017 21:52 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen