@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: NEEEEEEEJ!! De har höjt chokladkakepriset med två kronor! D: Hur kan de göra såhär mot oss invånare? 25 jun, 2015 00:10 |
|
Luna Chang
Elev |
Do not stay in a retail store or restaurant past closing time. I mean unless you’re just finishing up paying and it’s like 5 mins after. It’s rude. I know the people who work there say, “oh no it’s ok”. They’re lying. It’s not ok they just have to say that.
Hej 25 jun, 2015 00:41 |
|
Borttagen
|
Fy fan vad jag hatar allt just nu.
Jag har sovit för lite varje natt denna vecka, så jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig tidigt ikväll. Men tydligen ikväll av alla dagar tyckte min kropp att jag skulle efterlikna en insomniac, så jag kunde inte somna 21:30 som tänkt, utan det blev 23:00-ish istället. En kvart senare vaknar jag av att min syster eller hennes pojkvän spolar toaletten. Jag somnade om efter 45 min. 00:20 vaknar jag av att de går ner för trapporna (som knarrar otroligt mycket). Sedan tog det mig en halvtimme att somna om. 01:30 vaknar jag av att de går upp för trapporna. Sedan dess har jag inte kunnat sova. Klockan är 03:20 nu. Jag ska stiga upp 06:30. Just nu hoppas jag bara på att min förkylning är så hemsk när jag ska upp att jag kan anmäla mig sjuk från jobbet. 25 jun, 2015 02:23 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Do not stay in a retail store or restaurant past closing time. I mean unless you’re just finishing up paying and it’s like 5 mins after. It’s rude. I know the people who work there say, “oh no it’s ok”. They’re lying. It’s not ok they just have to say that. Är så i de flesta arbeten. Man "måste" säga att vad folk än får för sig så är det okej o jättebra. även om man egentligen känner inombords typ ; NEJ gå hem med dig. 25 jun, 2015 05:34 |
|
Borttagen
|
Jag: "Vi ska göra en reseserie."
Vän: "Okej! Ibland kan man vara lite för lättövertalad, men det gör mig glad. 25 jun, 2015 06:28 |
|
Borttagen
|
25 jun, 2015 08:19 |
|
Borttagen
|
25 jun, 2015 08:44 |
|
Fellrendión
Elev |
25 jun, 2015 08:55 |
|
potterflicka
Elev |
Lycka är när mammas kompis lämnar nötter hos oss så man kan äta de till frukost ♥
25 jun, 2015 09:48 |
|
Chaemy
Elev |
25 jun, 2015 09:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen