@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Glöm inte att anmäla er som organdonatorer!!
24 jun, 2015 13:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Höll på att bli påkörd idag. Gick över ett övergångsställe (grön vandrande hen-filur) när en bil inte hittar bromsen. Tittar, läser "JKR XXX" på regskylten och kunde inte sluta glo. Ville fota! Stannade som upp på övergångsstället de där hundradels sekunderna med tankegången "Kan jag fota, hinner jag ta upp mobilen, blir jag påkörd nu? Jag måste gå vidare, tusan"
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 jun, 2015 13:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Höll på att bli påkörd idag. Gick över ett övergångsställe (grön vandrande hen-filur) när en bil inte hittar bromsen. Tittar, läser "JKR XXX" på regskylten och kunde inte sluta glo. Ville fota! Stannade som upp på övergångsstället de där hundradels sekunderna med tankegången "Kan jag fota, hinner jag ta upp mobilen, blir jag påkörd nu? Jag måste gå vidare, tusan" Ville du fota utifall att du skulle bli påkörd eller pga regnumret? ^^ 24 jun, 2015 13:35 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Höll på att bli påkörd idag. Gick över ett övergångsställe (grön vandrande hen-filur) när en bil inte hittar bromsen. Tittar, läser "JKR XXX" på regskylten och kunde inte sluta glo. Ville fota! Stannade som upp på övergångsstället de där hundradels sekunderna med tankegången "Kan jag fota, hinner jag ta upp mobilen, blir jag påkörd nu? Jag måste gå vidare, tusan" Ville du fota utifall att du skulle bli påkörd eller pga regnumret? ^^ haha pga JKR ofcourse, inte varje dag man ser bilar med JK Rowling på. hallååååå... ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 jun, 2015 13:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Höll på att bli påkörd idag. Gick över ett övergångsställe (grön vandrande hen-filur) när en bil inte hittar bromsen. Tittar, läser "JKR XXX" på regskylten och kunde inte sluta glo. Ville fota! Stannade som upp på övergångsstället de där hundradels sekunderna med tankegången "Kan jag fota, hinner jag ta upp mobilen, blir jag påkörd nu? Jag måste gå vidare, tusan" Ville du fota utifall att du skulle bli påkörd eller pga regnumret? ^^ haha pga JKR ofcourse, inte varje dag man ser bilar med JK Rowling på. hallååååå... Haha då förstår jag! Jag är helt obsessed med regskyltar. Kollar alltid efter roliga ord eller förkortningar och så kör jag den här leken med att man först ska se 001 sen 002, 003 osv.. Nu är jag på 067! 24 jun, 2015 13:51 |
|
Corazon
Elev |
Det ösregnar vilket är jättemysigt och nu ska jag se nya pll-avsnittet
24 jun, 2015 14:04 |
|
Borttagen
|
Har precis tvättat sängkläderna och kom på att jag inte behöver stoppa in täcket i påslakanet på väldigt länge nu!
24 jun, 2015 14:14 |
|
Borttagen
|
Holytailär snäll!
24 jun, 2015 14:23 |
|
Holytail
Elev |
24 jun, 2015 14:27 |
|
Borttagen
|
24 jun, 2015 14:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen