Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20744 20745 20746 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Nåväl jag kanske bara sov 4 timmar men är jävligt utvilad.
Skönt! Skönt är det med tanke på nätterna innan. Nu pysslar jag med det lilla sista på min cosplay. C:

Haha, jag är typ precis på väg att gå och lägga mig. xD

Ojdå! Så kan det gå! ;'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

24 jun, 2015 07:07

Frivolt
Elev

Avatar


Sååååå trött!!!!! OMG!

Men hejdå Göteborg, nu bär det av mot först stockholm sen mot Umeå

24 jun, 2015 08:31

Borttagen

Avatar


Gjorde nanaicecream för första gången, det vara jättegott men det blev för mycket så nu har jag ont i magen xD

Om ni vill prova!
Dela och frys ner bananer (jag hade 2 men använde bara 1,5 av dem), de behöver bara vara 3-4 timmar men jag hade mina i 2 dagar för jag glömde dem. Sen är det bara att mixa!

Men om du inte tycker om banan kan du ju alltid smaksätta med andra frusna bär/kakao/oboy osv... Vad som helst som passar dig. (Jag hade hallon) och tillsätt lite mjölk eller liknande (mandel-/havre-/laktosfrittmjölk funkar lika bra). Du behövt inte tillsätta mjölk men det är för att det ska bli lättare för mixern eftersom allt är fruset. Jag har inte provat juice men det funkar säkert också!

Mixa och njut ;D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2F2ylpeyp.jpg

24 jun, 2015 08:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag önskar mig ett gäng kompisar i närheten som vill börja spela bordsrollspel med mig och sitta i parken med fika och böcker och diskutera nördgrejer och tälta i skogen och gå på konvent och cosplaya ihop och allt annat sånt där som jag vill göra men som det inte finns något sällskap till.

Och samtidigt är jag så pinsamt skygg för nya kontakter att det hela bara blir patetiskt..



Jag vill, jag vill!

24 jun, 2015 10:22

Borttagen

Avatar


Jag är inte 88 år. Jag vill kramas! Ge mig en kram!

24 jun, 2015 10:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag önskar mig ett gäng kompisar i närheten som vill börja spela bordsrollspel med mig och sitta i parken med fika och böcker och diskutera nördgrejer och tälta i skogen och gå på konvent och cosplaya ihop och allt annat sånt där som jag vill göra men som det inte finns något sällskap till.

Och samtidigt är jag så pinsamt skygg för nya kontakter att det hela bara blir patetiskt..



Jag vill, jag vill!


♥..!

Vi får lura med oss någon/några fler till rollspelandet bara, för jag tror att två personer blir ganska ynkligt i det fallet. Men allt annat kan vi göra. Du är världens bästa bror ♥

24 jun, 2015 11:53

Frivolt
Elev

Avatar


Snaaart hemma! Bara typ 6 timmar kvar!!

Då ska jag ramla ner i soffan och inte ta mig upp ifrån den förns jag ska gå o lägga mig i min säng xD

24 jun, 2015 12:25

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Doge-partyt var en bra start på dagen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

24 jun, 2015 12:36

Solkatten
Elev

Avatar


Omg Sverigekonserten trendar bc of Larry. :'D Varför var jag inte där???

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 jun, 2015 12:44

Hedwig96
Elev

Avatar


24 JUNI

- om exakt 2 månader börjar min nya skola
- om 5 dagar har jag haft sommarlov 1 månad
- om 1/2 år är det julafton
- 24 dagar tills jag ska till Stockholm

OCH IDAG ÄR DET MIN TREÅRS DAG PÅ MUGGLIS

24 jun, 2015 12:55

1 2 3 ... 20744 20745 20746 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.