@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Nåväl jag kanske bara sov 4 timmar men är jävligt utvilad. Skönt! Skönt är det med tanke på nätterna innan. Nu pysslar jag med det lilla sista på min cosplay. C: Haha, jag är typ precis på väg att gå och lägga mig. xD Ojdå! Så kan det gå! ;'
24 jun, 2015 07:07 |
|
Frivolt
Elev |
Sååååå trött!!!!! OMG!
Men hejdå Göteborg, nu bär det av mot först stockholm sen mot Umeå 24 jun, 2015 08:31 |
|
Borttagen
|
Gjorde nanaicecream för första gången, det vara jättegott men det blev för mycket så nu har jag ont i magen xD
Om ni vill prova! Dela och frys ner bananer (jag hade 2 men använde bara 1,5 av dem), de behöver bara vara 3-4 timmar men jag hade mina i 2 dagar för jag glömde dem. Sen är det bara att mixa! Men om du inte tycker om banan kan du ju alltid smaksätta med andra frusna bär/kakao/oboy osv... Vad som helst som passar dig. (Jag hade hallon) och tillsätt lite mjölk eller liknande (mandel-/havre-/laktosfrittmjölk funkar lika bra). Du behövt inte tillsätta mjölk men det är för att det ska bli lättare för mixern eftersom allt är fruset. Jag har inte provat juice men det funkar säkert också! Mixa och njut ;D ![]() 24 jun, 2015 08:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag önskar mig ett gäng kompisar i närheten som vill börja spela bordsrollspel med mig och sitta i parken med fika och böcker och diskutera nördgrejer och tälta i skogen och gå på konvent och cosplaya ihop och allt annat sånt där som jag vill göra men som det inte finns något sällskap till. Och samtidigt är jag så pinsamt skygg för nya kontakter att det hela bara blir patetiskt.. Jag vill, jag vill! 24 jun, 2015 10:22 |
|
Borttagen
|
Jag är inte 88 år. Jag vill kramas! Ge mig en kram!
24 jun, 2015 10:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag önskar mig ett gäng kompisar i närheten som vill börja spela bordsrollspel med mig och sitta i parken med fika och böcker och diskutera nördgrejer och tälta i skogen och gå på konvent och cosplaya ihop och allt annat sånt där som jag vill göra men som det inte finns något sällskap till. Och samtidigt är jag så pinsamt skygg för nya kontakter att det hela bara blir patetiskt.. Jag vill, jag vill! ♥..! Vi får lura med oss någon/några fler till rollspelandet bara, för jag tror att två personer blir ganska ynkligt i det fallet. Men allt annat kan vi göra. Du är världens bästa bror ♥ 24 jun, 2015 11:53 |
|
Frivolt
Elev |
Snaaart hemma! Bara typ 6 timmar kvar!!
Då ska jag ramla ner i soffan och inte ta mig upp ifrån den förns jag ska gå o lägga mig i min säng xD 24 jun, 2015 12:25 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
24 jun, 2015 12:36 |
|
Solkatten
Elev |
Omg Sverigekonserten trendar bc of Larry. :'D Varför var jag inte där???
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 jun, 2015 12:44 |
|
Hedwig96
Elev |
24 JUNI
- om exakt 2 månader börjar min nya skola - om 5 dagar har jag haft sommarlov 1 månad - om 1/2 år är det julafton - 24 dagar tills jag ska till Stockholm OCH IDAG ÄR DET MIN TREÅRS DAG PÅ MUGGLIS 24 jun, 2015 12:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen