Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20741 20742 20743 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Jag blev precis frågad om jag vill bli sponsrad på tumblr o.O

23 jun, 2015 18:46

jagvetinteriktigt
Elev

Avatar


Herregud, lagerarbete är helt galet för fötterna... hahaha

I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war

23 jun, 2015 18:46

Solkatten
Elev

Avatar


Skulle egentligen ha varit på konserten nu... Kommer aldrig att få se dem ju! ;-; Så mycket jobbigare att veta att de bara är en timme härifrån också. <//3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 jun, 2015 19:58

Detta inlägg ändrades senast 2015-06-23 kl. 20:02
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


alla hatade Sharpay, alla hatade Tess, alla hatade Meredith, alla hatade Amber och Ashley, och alla liknande typer. jag vet inte om det bara är jag men det känns som att dom flesta av dagens befolkning har blivit som dom... just a random thought

23 jun, 2015 20:02

Luna Chang
Elev

Avatar


Jag förstår mig inte på min skola.
Istället för att ge oss betygen dagen vi gick ut så ska de posta våra betyg så de kommer i brevlådan ugh har liksom gått 12 dagar och fortfarande inga betyg???

Hej

23 jun, 2015 20:08

Klaestron
Elev

Avatar


Leker fritidspedagog, en gång om dagen ser vi en ny Harry Potter film. Lite jobbigt när eleven frågar 1000 frågor medan jag gråter

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

23 jun, 2015 20:32

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Är så peppad! När som helst kommer min kompis och vi ska se på film och käka lite godis! Så kul att äntligen göra något!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

23 jun, 2015 20:39

Borttagen

Avatar


Imorgon åker vi till Stockholm och på torsdag börjar MultiCon aaaah!!!!!!

23 jun, 2015 21:17

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Jag är så godissugen att det gör ont..

23 jun, 2015 21:20

Borttagen

Avatar



stylelikeu är en youtubekanal som gör jättefina videor och har jättefina gäster där som berättar om sina liv och sånt. speciellt denna är så bra och fin och aaah se den

23 jun, 2015 21:22

1 2 3 ... 20741 20742 20743 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.