@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Idag har jag varit i skogen med min ena hund och orienterat! De har ett frisk-projekt i min uppväxtstad (där jag är på semester för tillfället) så det sitter uppe orienteringskontroller ett par månader och så fick alla invånare hem kartor på posten.
Det är jättekul, jag älskar att orientera! Jag tog 7 av 20 kontroller förut, kommer beta av resten allteftersom! 23 jun, 2015 00:11 |
|
Borttagen
|
Har sett fyra X-men filmer idag, gäääsp.
23 jun, 2015 00:50 |
|
Obliviate_
Elev |
alltså.. the problems of being a night person. Vill prata med någon av mina vänner, sen ser man klockan o bah ja dom sover nog ja...
iofs. hade jag fått sms av nån av mina kompisar såhär dags hade jag typ; What gå o lägg dig vafan det är sent. ANYWAY___ Såg på fb en tatuerare som lottade ut en heldag på tatueringsstudio o en tatuering (man får välja vad själv) värd 8000 kr. Kände typ; Jaaa, det ska jag tävla om. sen typ wait jag vet inte vad jag vill göra help me. Så jag får nog avstå.. . . . . . . Blir lite jobbigt o vinna o typ amen jag vill inte ha en. 23 jun, 2015 01:11 |
|
Borttagen
|
Jag orkar inte med mina ångestattacker längre...
Orkar iofs inte med någonting just nu. Men hey, ska kanske få lite sysselsättning i form av att jobba på Myrorna. Kanske. Om ett par månader eller så... 23 jun, 2015 13:43 |
|
Chaemy
Elev |
Idag har jag varit inne på YouTube, kollat runt på eBay och ätit. Nu ska jag plugga på japanska tecken!
23 jun, 2015 14:24 |
|
Borttagen
|
Hoppas jag får mina Harry Potter-noter idag!!!
23 jun, 2015 15:00 |
|
Borttagen
|
Varför skaffade jag Facebook när jag var 11..? När jag kollar igenom mina statusar från 2012 är det enda jag hittar pinsamheter, haha.
23 jun, 2015 15:17 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
23 jun, 2015 16:12 |
|
Borttagen
|
DISTURBED ÄR TILLBAKA OCH OMG JAG ÄR SÅ FRICKIN EXCITED ATT JAG INTE VET VART JAG SKA TA VÄGEN!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! 23 jun, 2015 16:59
Detta inlägg ändrades senast 2015-06-23 kl. 18:42
|
|
Frivolt
Elev |
OOOMG KAN INTE FATTA ATT JAG SNART SKA SE ONE DIRECTION!!!!!!!!!!!!!
23 jun, 2015 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen