@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag önskar mig ett gäng kompisar i närheten som vill börja spela bordsrollspel med mig och sitta i parken med fika och böcker och diskutera nördgrejer och tälta i skogen och gå på konvent och cosplaya ihop och allt annat sånt där som jag vill göra men som det inte finns något sällskap till. Och samtidigt är jag så pinsamt skygg för nya kontakter att det hela bara blir patetiskt.. Känner igen mig i allt. .-. JAG HAR SÅ JÄVLA ONT I KROPPEN ATT JAG KNAPPT STÅR UT. JAG FICK FÖR FAN BARA 5 TIMMARS SÖMN IMORSE, JA I IMORSE FÖR JAG KUNDE INTE SOVA PÅ HELA NATTEN... och nu är jag rädd för att återupprepa samma sak. Jävla onda cirkel. Smärtan i kroppen är orsakad av stress och för lite sömn men jag kan inte sova med smärtan och blir då stressad. >_<
22 jun, 2015 22:15 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Det finns ett spöke högst uppe i slottet (skolbyggnaden)... Jag skulle kunna gå dit. :> Men om nån skulle se mig så skulle jag inte våga erkänna att jag ville kolla på spöket. Jag skulle ba.. "va? Nej jag går här lite bara. Iinget konstigt alls" Hur vet du att det finns ett Det vet jag väl inte egentligen, men folk säger det Haha, dom finns överallt. No need to go look for em :3 Men gå om du vill? :3 22 jun, 2015 22:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Jag önskar mig ett gäng kompisar i närheten som vill börja spela bordsrollspel med mig och sitta i parken med fika och böcker och diskutera nördgrejer och tälta i skogen och gå på konvent och cosplaya ihop och allt annat sånt där som jag vill göra men som det inte finns något sällskap till. Och samtidigt är jag så pinsamt skygg för nya kontakter att det hela bara blir patetiskt.. Känner igen mig i allt. .-. JAG HAR SÅ JÄVLA ONT I KROPPEN ATT JAG KNAPPT STÅR UT. JAG FICK FÖR FAN BARA 5 TIMMARS SÖMN IMORSE, JA I IMORSE FÖR JAG KUNDE INTE SOVA PÅ HELA NATTEN... och nu är jag rädd för att återupprepa samma sak. Jävla onda cirkel. Smärtan i kroppen är orsakad av stress och för lite sömn men jag kan inte sova med smärtan och blir då stressad. >_< *kramar* Har du provat att ta ett varmt bad/en varm dusch precis innan du går och lägger dig? Riktigt varmt vatten, om du duschar så spola extra länge över ställen där du är spänd och där du vet att du brukar få ont lättast. Borsta tänderna innan och så fort du duschat/badat klart så torka av dig så snabbt du kan, ta på dig det du brukar sova i och gå direkt i säng. Ha gärna svalt och mörkt i rummet så blir det lättare att somna. Detta brukar hjälpa mig, jag hoppas att det kan fungera för dig med. ♥ 22 jun, 2015 22:28 |
|
Dream
Elev |
22 jun, 2015 22:35 |
|
Archarec
Elev |
Skrivet av Fellrendión: JAG HAR SÅ JÄVLA ONT I KROPPEN ATT JAG KNAPPT STÅR UT. JAG FICK FÖR FAN BARA 5 TIMMARS SÖMN IMORSE, JA I IMORSE FÖR JAG KUNDE INTE SOVA PÅ HELA NATTEN... och nu är jag rädd för att återupprepa samma sak. Jävla onda cirkel. Smärtan i kroppen är orsakad av stress och för lite sömn men jag kan inte sova med smärtan och blir då stressad. >_< Du har inte testat på avslappningsövningar eller asmr eller liknande? Just throwing it out there.
22 jun, 2015 22:38 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Jag önskar mig ett gäng kompisar i närheten som vill börja spela bordsrollspel med mig och sitta i parken med fika och böcker och diskutera nördgrejer och tälta i skogen och gå på konvent och cosplaya ihop och allt annat sånt där som jag vill göra men som det inte finns något sällskap till. Och samtidigt är jag så pinsamt skygg för nya kontakter att det hela bara blir patetiskt.. Känner igen mig i allt. .-. JAG HAR SÅ JÄVLA ONT I KROPPEN ATT JAG KNAPPT STÅR UT. JAG FICK FÖR FAN BARA 5 TIMMARS SÖMN IMORSE, JA I IMORSE FÖR JAG KUNDE INTE SOVA PÅ HELA NATTEN... och nu är jag rädd för att återupprepa samma sak. Jävla onda cirkel. Smärtan i kroppen är orsakad av stress och för lite sömn men jag kan inte sova med smärtan och blir då stressad. >_< *kramar* Har du provat att ta ett varmt bad/en varm dusch precis innan du går och lägger dig? Riktigt varmt vatten, om du duschar så spola extra länge över ställen där du är spänd och där du vet att du brukar få ont lättast. Borsta tänderna innan och så fort du duschat/badat klart så torka av dig så snabbt du kan, ta på dig det du brukar sova i och gå direkt i säng. Ha gärna svalt och mörkt i rummet så blir det lättare att somna. Detta brukar hjälpa mig, jag hoppas att det kan fungera för dig med. ♥ TACK så hemskt mycket för rådet! ♥ Just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till så det känns lättande att få läsa det. Jag testar det nu med en gång!
22 jun, 2015 22:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: TACK så hemskt mycket för rådet! ♥ Just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till så det känns lättande att få läsa det. Jag testar det nu med en gång! Ingen fara. Jag hoppas att det fungerar för dig, och att du får sova gott. ♥ 22 jun, 2015 22:50 |
|
Kintsugi
Prefekt |
trött
nu jättemycket bär mig till sängen, via toaletten... någon. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 jun, 2015 22:53 |
|
lillamymin
Elev |
Casually making cosplay costumes :3
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 22 jun, 2015 23:00 |
|
MatildisenA
Elev |
Alla ska på multicon utom jag känns det som xc
22 jun, 2015 23:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen