Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20738 20739 20740 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Beben
Elev

Avatar


En i min klass är på kollo i två veckor. TVÅ VECKOR?! Jag klarar knappt av att vara borta från hemma i en vecka ...

(Speciellt inte utan wi-fi men shh)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

22 jun, 2015 20:30

Emma Granger
Elev

Avatar


Tagga Stockholm imon!!

Trött tjej <333

22 jun, 2015 20:56

Solkatten
Elev

Avatar


Så jävla jobbigt att 1D kommer till Göteborg imorgon vilket är bara en timme härifrån och jag ska inte se dem. ;-; Har ju velat se dem sedan 2012...... orkar inte.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

22 jun, 2015 21:13

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Det finns ett spöke högst uppe i slottet (skolbyggnaden)...

Jag skulle kunna gå dit. :>

Men om nån skulle se mig så skulle jag inte våga erkänna att jag ville kolla på spöket. Jag skulle ba.. "va? Nej jag går här lite bara. Iinget konstigt alls"

22 jun, 2015 21:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Det finns ett spöke högst uppe i slottet (skolbyggnaden)...

Jag skulle kunna gå dit. :>

Men om nån skulle se mig så skulle jag inte våga erkänna att jag ville kolla på spöket. Jag skulle ba.. "va? Nej jag går här lite bara. Iinget konstigt alls"


Hur vet du att det finns ett

22 jun, 2015 21:54

Borttagen

Avatar


Ska till Stockholm på onsdag!!!! ♥333333

22 jun, 2015 21:55

Borttagen

Avatar

+2


Jag önskar mig ett gäng kompisar i närheten som vill börja spela bordsrollspel med mig och sitta i parken med fika och böcker och diskutera nördgrejer och tälta i skogen och gå på konvent och cosplaya ihop och allt annat sånt där som jag vill göra men som det inte finns något sällskap till.

Och samtidigt är jag så pinsamt skygg för nya kontakter att det hela bara blir patetiskt..

22 jun, 2015 21:56

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Det finns ett spöke högst uppe i slottet (skolbyggnaden)...

Jag skulle kunna gå dit. :>

Men om nån skulle se mig så skulle jag inte våga erkänna att jag ville kolla på spöket. Jag skulle ba.. "va? Nej jag går här lite bara. Iinget konstigt alls"


Hur vet du att det finns ett

Det vet jag väl inte egentligen, men folk säger det

22 jun, 2015 21:59

Emma Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ska till Stockholm på onsdag!!!! ♥333333

Hur länge är du där??

Trött tjej <333

22 jun, 2015 22:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emma Granger:
Skrivet av Borttagen:
Ska till Stockholm på onsdag!!!! ♥333333

Hur länge är du där??
Åker hem på söndag, efter MultiCon ^^ (eller, några timmar efter, men alltså ...)

22 jun, 2015 22:05

1 2 3 ... 20738 20739 20740 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.