@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
En i min klass är på kollo i två veckor. TVÅ VECKOR?! Jag klarar knappt av att vara borta från hemma i en vecka ...
(Speciellt inte utan wi-fi men shh) 22 jun, 2015 20:30 |
|
Emma Granger
Elev |
Tagga Stockholm imon!!
Trött tjej <333 22 jun, 2015 20:56 |
|
Solkatten
Elev |
Så jävla jobbigt att 1D kommer till Göteborg imorgon vilket är bara en timme härifrån och jag ska inte se dem. ;-; Har ju velat se dem sedan 2012...... orkar inte.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2015 21:13 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Det finns ett spöke högst uppe i slottet (skolbyggnaden)...
Jag skulle kunna gå dit. :> Men om nån skulle se mig så skulle jag inte våga erkänna att jag ville kolla på spöket. Jag skulle ba.. "va? Nej jag går här lite bara. Iinget konstigt alls" 22 jun, 2015 21:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Det finns ett spöke högst uppe i slottet (skolbyggnaden)... Jag skulle kunna gå dit. :> Men om nån skulle se mig så skulle jag inte våga erkänna att jag ville kolla på spöket. Jag skulle ba.. "va? Nej jag går här lite bara. Iinget konstigt alls" Hur vet du att det finns ett 22 jun, 2015 21:54 |
|
Borttagen
|
Ska till Stockholm på onsdag!!!! ♥333333
22 jun, 2015 21:55 |
|
Borttagen
|
Jag önskar mig ett gäng kompisar i närheten som vill börja spela bordsrollspel med mig och sitta i parken med fika och böcker och diskutera nördgrejer och tälta i skogen och gå på konvent och cosplaya ihop och allt annat sånt där som jag vill göra men som det inte finns något sällskap till.
Och samtidigt är jag så pinsamt skygg för nya kontakter att det hela bara blir patetiskt.. 22 jun, 2015 21:56 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Det finns ett spöke högst uppe i slottet (skolbyggnaden)... Jag skulle kunna gå dit. :> Men om nån skulle se mig så skulle jag inte våga erkänna att jag ville kolla på spöket. Jag skulle ba.. "va? Nej jag går här lite bara. Iinget konstigt alls" Hur vet du att det finns ett Det vet jag väl inte egentligen, men folk säger det 22 jun, 2015 21:59 |
|
Emma Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska till Stockholm på onsdag!!!! ♥333333 Hur länge är du där?? Trött tjej <333 22 jun, 2015 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emma Granger: Åker hem på söndag, efter MultiCon ^^ (eller, några timmar efter, men alltså ...)Skrivet av Borttagen: Ska till Stockholm på onsdag!!!! ♥333333 Hur länge är du där?? 22 jun, 2015 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen