@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
22 jun, 2015 13:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Aw Skrivet av Borttagen: Igår på kvällen gick jag fortfarande på grekisk tid. Jag tittade på klockan, såg att den var halv tolv, insög att i Grekland var den halv ett. Vilket betydde att vi inte hade varit på Rhodos den dagen. Så då började jag gråta pga. det och pga. alla jag saknar därifrån. Jag är emotionellt stabil jag lovar. Haha, var samma för mej när jag kom hem från Rhodos! Finland har ju samma tid som Grekland, men när vi landade var klockan 02:10. De va sorgligt att inse att man inte hade varit i Rhodos den dagen :\ 22 jun, 2015 14:22 |
|
Borttagen
|
Drömde att jag körde ett slags quiz mot Döden tillsammans med en annan person som jag inte minns. Då fick vi veta att nästa fråga handlade om Friends och som den Friendsnörd jag är så sa jag att jag skulle ta den. MEN FRÅGAN MAKEADE INGEN SENSE OCH TIDEN HÖLL PÅ ATT GÅ UT. Då vaknade jag. Vilken tur.
22 jun, 2015 14:25 |
|
Elma00
Elev |
22 jun, 2015 14:39 |
|
illusionofcool
Elev |
Haha, alltså herregud xD
Jag skulle läsa en mening som var "Jag önskar mig en weekendresa till London", men jag läste "Jag önskar mig en webbresa till London"... "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 22 jun, 2015 17:40 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
har inget att göra wä
22 jun, 2015 19:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: den är så bra ♥Har fortfarande inte kommer över det The Divine Zero 22 jun, 2015 19:08 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag är helt slut.
Jag längtar hem. Och jag vill ha sånadär byxor som min yogalärare har. Vågar inte fråga var hon köpt dem. 22 jun, 2015 19:21 |
|
Borttagen
|
det finns inga fucking rena underkläder. lite irriterad blir man.
22 jun, 2015 19:29 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Drömde att jag körde ett slags quiz mot Döden tillsammans med en annan person som jag inte minns. Då fick vi veta att nästa fråga handlade om Friends och som den Friendsnörd jag är så sa jag att jag skulle ta den. MEN FRÅGAN MAKEADE INGEN SENSE OCH TIDEN HÖLL PÅ ATT GÅ UT. Då vaknade jag. Vilken tur. Typ som en modern "Sjunde inseglet.". Istället för schack är det quiz "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jun, 2015 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen