@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag är osäker på om jag redan har borstat tänderna eller inte..
21 jun, 2015 23:46 |
|
Kim Potter
Elev |
Gahh, vi var och besökte ett slott och man behövde vandra typ 1000 trappor innan man kom fram xD Fötterna värker ._.
Meeen, hur mår alla idag? c: Sisådär lagom att fråga 6 minuter innan en ny dag men c;
21 jun, 2015 23:54 |
|
Ithrenniel
Elev |
22 jun, 2015 00:08 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Ikväll tog min kopis på sig anssvaret av att skaffa mig en kille och efter ett tag sa hon bara "Jag gillar att du inte säger emot" och där sitter jag och vet inte ens hur jag ska reagera x) Och här trodde jag vi var förlovade, vad ska du med kille till? 22 jun, 2015 00:11 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Ikväll tog min kopis på sig anssvaret av att skaffa mig en kille och efter ett tag sa hon bara "Jag gillar att du inte säger emot" och där sitter jag och vet inte ens hur jag ska reagera x) Och här trodde jag vi var förlovade, vad ska du med kille till? Det kan du fråga Minette om xD Hej 22 jun, 2015 00:21 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Ikväll tog min kopis på sig anssvaret av att skaffa mig en kille och efter ett tag sa hon bara "Jag gillar att du inte säger emot" och där sitter jag och vet inte ens hur jag ska reagera x) Och här trodde jag vi var förlovade, vad ska du med kille till? Det kan du fråga Minette om xD Men jag känner inte henne så jag tycker du kan fråga och hälsa från mig xD 22 jun, 2015 00:27 |
|
Borttagen
|
Guld. 22 jun, 2015 00:28 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Ikväll tog min kopis på sig anssvaret av att skaffa mig en kille och efter ett tag sa hon bara "Jag gillar att du inte säger emot" och där sitter jag och vet inte ens hur jag ska reagera x) Och här trodde jag vi var förlovade, vad ska du med kille till? Det kan du fråga Minette om xD Men jag känner inte henne så jag tycker du kan fråga och hälsa från mig xD Nah Hej 22 jun, 2015 00:35 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av H.Diggory.Grävling: Skrivet av potterflicka: Remerus? Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: En SJUK fråga. Jag läser mycket FF's om Marodörerna och hittade en bra. Men i den börjar jag smått tänka på hr det skulle vara om Remus och Severus Snape var i hop. Och den sjuka frågan: Finns det något shipnamn till dem två? Remus Lupin ♥ Severus Snape = Snupin ''SNUPIN'' HAHAHA det där gjorde min kväll ♥ Snupin är verkligen det ship-namn som används inom HP fandomen oftast och det är det som är vanligast. ![]()
22 jun, 2015 08:45 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av H.Diggory.Grävling: Skrivet av potterflicka: Remerus? Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: En SJUK fråga. Jag läser mycket FF's om Marodörerna och hittade en bra. Men i den börjar jag smått tänka på hr det skulle vara om Remus och Severus Snape var i hop. Och den sjuka frågan: Finns det något shipnamn till dem två? Remus Lupin ♥ Severus Snape = Snupin ''SNUPIN'' HAHAHA det där gjorde min kväll ♥ Snupin är verkligen det ship-namn som används inom HP fandomen oftast och det är det som är vanligast. <3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
22 jun, 2015 09:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen