@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Borttagen: 430 oöppnade mejl. orkar inte med mig själv seriöst. well jag har 666 oöppnade mejl... is this a sign? EDIT: och du har 666 tummar (när jag skriver det här).. nu blir jag rädd på riktigt :o coincidencde? i don't think so 21 jun, 2015 21:36 |
|
True Potterhead
Elev |
21 jun, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
I augusti öppnar ett gym, Motiva, typ en minut härifrån.
Jag längtar så jag blir tokig. Kommer typ bli mitt andra hem när dottern är på dagis. Jag kommer vara där jämt. Nu jävlar. 21 jun, 2015 21:59 |
|
Obliviate_
Elev |
Gått ungefär en mil idag. Not sure if yay? but feels like yay!
Gick upp halv fem imorse o jobbade till fyra, sen hem, äta, gå promenad o duscha o nu sitter jag här. 21 jun, 2015 22:05 |
|
Minihäst
Elev |
Alltså jag hör röster i mitt huvud men jag kan inte urskilja ord. Varför gör man det?
another day, another slay 21 jun, 2015 22:36 |
|
skogsvarelser
Elev |
americium-243 är en av de vanligaste isotoperna av det radioaktiva ämnet americium och används i brandvarnare
har haft det i bakhuvudet i nästan två år sen jag hörde det på en mattelektion och varje gång jag ser siffrorna 243 (rätt ofta eftersom jag är besatt av att kolla sidnummer i böcker) eller en brandvarnare kommer det upp (känns lite läskigt att skriva det här tänk om det försvinner nu??) es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 21 jun, 2015 22:39 |
|
Borttagen
|
Har nästan semester nu, 5 pass på 14 dagar. Gött
21 jun, 2015 22:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av skogsvarelser: americium-243 är en av de vanligaste isotoperna av det radioaktiva ämnet americium och används i brandvarnare har haft det i bakhuvudet i nästan två år sen jag hörde det på en mattelektion och varje gång jag ser siffrorna 243 (rätt ofta eftersom jag är besatt av att kolla sidnummer i böcker) eller en brandvarnare kommer det upp (känns lite läskigt att skriva det här tänk om det försvinner nu??) lol alltid om någon säger "det regnar" så tänker/säger jag alltid det regnar, det regnar och regnar. att det är sportlov kan ingen ana för det finns knappast någon snö. nästan all snö är borta, det är grått och fult. det är en sådan dag då ingenting händer, det är en sådan dag då man väntar och tror att ingenting ska hända. men en sådan dag kan det hända något, något oväntat kan hända. memorerade det för flera år sedan då jag hade tråkigt, förstår inte hur jag ännu kommer ihåg det. det är från första sidan i någon bok, minns inte vilken x) 21 jun, 2015 23:26 |
|
Hedwig96
Elev |
Snart ska jag flytta till Åland, kommer säkert hamna plugga som aldrig förr. Har glömt hur man gör, eller har egentligen aldrig lärt mej
- När jag gick i lågstadiet var allting frid och fröjd, man fick vara barn, lärde sig i egen takt och var mycket ute i skogen under skoltiden - På 5.te klass hade jag mitt allra första prov - I högstadiet blev det dock lite mer men aldrig att man kände att de var för mycket Jag gick ut 9.an och tog mej vidare till en yrkesskola där jag blev kock, så gott som inget plugg alls och mest praktiska lektioner - Nu står Högskolan framför mej med öppna dörrar och jag sitter här och undrar vad jag gett mej in på? Däremot finns det faktiskt glädjeämnen - jag blir högskoleutbildad (tänka sig att lilla jag kan gå så långt) - mina två bästisar från förra klassen börjar också studera där (blir liksom halva klassen kvar - Åland är fint och mysigt och trevligt - jag kan fara till viking Rosella typ när jag vill (o hinner) och hälsa på Månne inte jag kommer klara det här? 21 jun, 2015 23:27 |
|
Luna Chang
Elev |
Ikväll tog min kopis på sig anssvaret av att skaffa mig en kille och efter ett tag sa hon bara "Jag gillar att du inte säger emot" och där sitter jag och vet inte ens hur jag ska reagera x)
Hej 21 jun, 2015 23:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen