@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Igår på kvällen gick jag fortfarande på grekisk tid. Jag tittade på klockan, såg att den var halv tolv, insög att i Grekland var den halv ett. Vilket betydde att vi inte hade varit på Rhodos den dagen.
Så då började jag gråta pga. det och pga. alla jag saknar därifrån. Jag är emotionellt stabil jag lovar. 21 jun, 2015 18:01 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Igår på kvällen gick jag fortfarande på grekisk tid. Jag tittade på klockan, såg att den var halv tolv, insög att i Grekland var den halv ett. Vilket betydde att vi inte hade varit på Rhodos den dagen. Så då började jag gråta pga. det och pga. alla jag saknar därifrån. Jag är emotionellt stabil jag lovar. Haha, var samma för mej när jag kom hem från Rhodos! Finland har ju samma tid som Grekland, men när vi landade var klockan 02:10. De va sorgligt att inse att man inte hade varit i Rhodos den dagen :\ 21 jun, 2015 19:27 |
|
Borttagen
|
Fick en tidig födelsedagspresent idag av min familj...
JAG FICK EN BIL! Jag tycker det är lite ironiskt eftersom jag varken är 18 eller har körkort ännu xD 21 jun, 2015 19:47 |
|
EmahS
Elev |
21 jun, 2015 20:05 |
|
Hedwig96
Elev |
21 jun, 2015 20:37 |
|
yerAwizardThea
Elev |
21 jun, 2015 20:49 |
|
Borttagen
|
"Ble beden au ein houng."
Vissa skånska dialekter alltså... 21 jun, 2015 20:57 |
|
Borttagen
|
430 oöppnade mejl. orkar inte med mig själv seriöst.
21 jun, 2015 21:04 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: 430 oöppnade mejl. orkar inte med mig själv seriöst. well jag har 666 oöppnade mejl... is this a sign? EDIT: och du har 666 tummar (när jag skriver det här).. nu blir jag rädd på riktigt :o ![]()
21 jun, 2015 21:11 |
|
Hinny
Elev |
21 jun, 2015 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen