Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20733 20734 20735 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Kommer inte att gå på One Direction konserten på tisdag som bara är en timme bort. Helvete.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 jun, 2015 14:00

Borttagen

Avatar



hahhahah xDD "dad i love you" "good"

21 jun, 2015 14:38

Borttagen

Avatar


Satt och slöglodde på tv när jag såg mig själv på nyheterna, i ett klipp från Karlskrona Pride när jag och min mor satt och fikade. Varade kanske bara i två sekunder, but still. Fan vad paff jag blev. Sneaky bastards.

21 jun, 2015 15:01

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Nu sitter jag här på mitt tillfälliga internatrum och är nervös. Men ska väl gå ut och se mig om lite.
Okej. Andas.

21 jun, 2015 15:37

Frivolt
Elev

Avatar


Då va man i Stockholm då.. Bara några timmar till att åka tåg.... Åååh sååååå trött D:

21 jun, 2015 16:13

Borttagen

Avatar


Blää.. Steg upp tidigt imorse och åkte sen bil i flera timmar. Kl 18 börjar jobbet och slutar 06.00.. Har bara lyckats sova ett par timmar nu på eftermiddagen..x(

21 jun, 2015 16:32

Holytail
Elev

Avatar


Har tråkigt....:O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

21 jun, 2015 16:44

Borttagen

Avatar


Erbjuder fortfarande tarotläsning, men ni har en timme på er nu (fram till 17.50) eftersom jag är på rätt humör nu och jag tröttnar ganska snabbt. Annars gör jag det imorgon!

21 jun, 2015 16:52

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Då va man i Stockholm då.. Bara några timmar till att åka tåg.... Åååh sååååå trött D:

Trodde du bara hade en timme till Göteborg? Eller är det någon annan jag tänker på nu? ;o

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 jun, 2015 17:15

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Då va man i Stockholm då.. Bara några timmar till att åka tåg.... Åååh sååååå trött D:

Trodde du bara hade en timme till Göteborg? Eller är det någon annan jag tänker på nu? ;o



Haha då vare nog nån annan du tänkte på xD tar typ tio ttimmar för mig till gbg xD med tåg då!

21 jun, 2015 17:55

1 2 3 ... 20733 20734 20735 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.