@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Men godmorgon mugglis!
Eller nått xD jag är tröööööött!!! D: Och snart ska jag åka tåg i flera flera timmar ;O 21 jun, 2015 07:30 |
|
EmahS
Elev |
God kväll Mugglis!
Okej... Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är uttråkad och helt slut i kroppen efter 7 timmars promenad idag
21 jun, 2015 08:09 |
|
Chaemy
Elev |
Jag var på gott humör för ungefär en minut sedan.
Sen hör jag från köket: Pappa: "Men varför är du så grinig?" Lillasyster: "Det är jag alltid när Annika är i närheten!" Jag (Annika) har inte ens gjort något! Jag åt frukost och sen gick jag in på mitt rum och pratade inte ens med henne. Och så säger hon så. När jag frågade vad jag hade gjort nu sa hon "det kommer jag inte ihåg". Äckel. Äckel. Äckel.
21 jun, 2015 10:24 |
|
Ithrenniel
Elev |
21 jun, 2015 12:45 |
|
Borttagen
|
Wow, vilken naturlig röd färg! Du passar verkligen i det 21 jun, 2015 13:10 |
|
Ithrenniel
Elev |
21 jun, 2015 13:31 |
|
Corazon
Elev |
21 jun, 2015 13:49 |
|
thesecondlovegoodchild
Elev |
Sitter i endast underkläder eftersom jag inte orkar klä på mig kläder
21 jun, 2015 13:53 |
|
Ithrenniel
Elev |
21 jun, 2015 13:54 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Fjalar: Har sett för "normal" och anständig ut allt för lång tid. Nu ska jag gå och testa om jag kan klä mig lite häftigare. Go you! Vad tänker du dig för spännande stil? Well, jag tittade i min garderob och upptäckte att jag inte riktigt vet. Lite grunge med inslag av punk-stil (steampunk är ju fabulöst), kanske man kan säga. Och kawaii. Det är svårt att säga när man inte har kläder att testa. Och svårt att skaffa kläder när man är affär-skygg. Jag har för vana att skapa egna armband och sy om kläder som jag ärver, men det räcker inte så långt ... Hm. 21 jun, 2015 13:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen