@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Borttagen: skriver hela tiden mabye ist för maybe. gud blir så irriterad på mig själv. jag lär mig det aldrig??? skriver fel alla gånger uhh Haha, jag är likadan Skriver alltid cyckel med ck fast att jag vet att det inte ska vara så, och disskison med dubbel s:en på fel ställa X). Man får bara vänja sig vid delete-knappen haha skönt att jag inte är ensam 20 jun, 2015 21:45 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Borttagen: skriver hela tiden mabye ist för maybe. gud blir så irriterad på mig själv. jag lär mig det aldrig??? skriver fel alla gånger uhh Haha, jag är likadan Skriver alltid cyckel med ck fast att jag vet att det inte ska vara så, och disskison med dubbel s:en på fel ställa X). Man får bara vänja sig vid delete-knappen haha skönt att jag inte är ensam Nejdå, vi är starka tillsammans! Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 20 jun, 2015 21:48 |
|
Borttagen
|
Ljudet av regn mot mitt fönster ♥
20 jun, 2015 21:53 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Alltså jag tycker om dig så mycket omg saknar saknar saknar dig men snart träffas vi herregud är så glad!! ♥ Kan inte fatta att det bara är fem dagar kvar tills Multicon.. 5 dagar kvar tills jag får träffa en av mina bästa vänner igen efter 273 dagars tid. JUST DET du kommer på Multicon haha 20 jun, 2015 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: !!! Ja Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Alltså jag tycker om dig så mycket omg saknar saknar saknar dig men snart träffas vi herregud är så glad!! ♥ Kan inte fatta att det bara är fem dagar kvar tills Multicon.. 5 dagar kvar tills jag får träffa en av mina bästa vänner igen efter 273 dagars tid. JUST DET du kommer på Multicon haha 20 jun, 2015 21:58 |
|
thesecondlovegoodchild
Elev |
VILL HA NYA KLÄDER!!!!!!
20 jun, 2015 22:20 |
|
Vildvittra
Elev |
Eftersom det råder frost-feber på förskolan så sjunger jag när vi ska gå ut:
"Nu ska vi ut och leka, bygga snögubbar i snön." Varpå barnen påstår att det inte finns snö ute! Har de inte hört talas om svensk sommar eller? "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 jun, 2015 22:26 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Skrivet av potterflicka: Remerus?Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: En SJUK fråga. Jag läser mycket FF's om Marodörerna och hittade en bra. Men i den börjar jag smått tänka på hr det skulle vara om Remus och Severus Snape var i hop. Och den sjuka frågan: Finns det något shipnamn till dem två? Remus Lupin ♥ Severus Snape = Snupin ''SNUPIN'' HAHAHA det där gjorde min kväll ♥ <3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
20 jun, 2015 22:28 |
|
skogsvarelser
Elev |
önskar ni kunde se hur vackert det är här just nu
solnedgången gör hela himlen rosa & lila och det är sådär vackert disigt es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 20 jun, 2015 22:38 |
|
Borttagen
|
föll i duschen. blåmärken överallt. ajajajaj
20 jun, 2015 22:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen