Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20729 20730 20731 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


En SJUK fråga.
Jag läser mycket FF's om Marodörerna och hittade en bra. Men i den börjar jag smått tänka på hr det skulle vara om Remus och Severus Snape var i hop.
Och den sjuka frågan: Finns det något shipnamn till dem två?

20 jun, 2015 20:18

Borttagen

Avatar


"Home is where your heart is"

Så snälla ta mig härifrån, för om hem är vart mitt hjärta är så är det här ungefär så långt bort man kan komma.

20 jun, 2015 20:42

Nordanhym
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
En SJUK fråga.
Jag läser mycket FF's om Marodörerna och hittade en bra. Men i den börjar jag smått tänka på hr det skulle vara om Remus och Severus Snape var i hop.
Och den sjuka frågan: Finns det något shipnamn till dem två?


Remus Lupin ♥ Severus Snape = Snupin

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fad%2F27%2Fd6%2Fad27d6995117862c805a34d61ca84939.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

20 jun, 2015 20:52

Borttagen

Avatar


omg hade glömt hur roligt det är att skriva

20 jun, 2015 21:10

potterflicka
Elev

Avatar


Skrivet av Nordanhym:
Skrivet av Borttagen:
En SJUK fråga.
Jag läser mycket FF's om Marodörerna och hittade en bra. Men i den börjar jag smått tänka på hr det skulle vara om Remus och Severus Snape var i hop.
Och den sjuka frågan: Finns det något shipnamn till dem två?


Remus Lupin ♥ Severus Snape = Snupin


''SNUPIN'' HAHAHA

det där gjorde min kväll ♥

20 jun, 2015 21:11

Borttagen

Avatar


Fick bilderna vi tog igår med the Animation-team av min kusin precis. Alltså paniken i första bilderna med M ♥33 I de andra är vi fett cute dock så det är ok

20 jun, 2015 21:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag erbjuder fortfarande att läsa tarot för de som vill.
(ställ gärna en fråga eller bara generellt vad ni vill veta)
t.ex. hur kommer min dag vara? Kärleksliv, skolan.
Behöver verkligen öva och jag är så uttråkad just nu. .-.
Skulle vara väldigt schysst om ni också kunde ge respons
Jag kanske borde öva på händelser som redan hänt er
och så ska jag gissa mig till det genom tarot???

Ni bestämmer


Du får öva på mig hur mycket du vill!

20 jun, 2015 21:33

Borttagen

Avatar


skriver hela tiden mabye ist för maybe. gud blir så irriterad på mig själv. jag lär mig det aldrig??? skriver fel alla gånger uhh

20 jun, 2015 21:33

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
skriver hela tiden mabye ist för maybe. gud blir så irriterad på mig själv. jag lär mig det aldrig??? skriver fel alla gånger uhh


Haha, jag är likadan Skriver alltid cyckel med ck fast att jag vet att det inte ska vara så, och disskison med dubbel s:en på fel ställa X). Man får bara vänja sig vid delete-knappen

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

20 jun, 2015 21:36

Frivolt
Elev

Avatar


Ska upp klockan sju imorgon bitti D:
Sen just efter nio ska jag sitta på ett tåg som ska ta mig och kinshaw till GÖTEBORG!!! (och sen Varberg x) )

Är så nervös att jag knappt orkar xD xD Och har ångest som bara bli högre o högre!

MEN

Jag SKA klara det! JAG SKA!!!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Fuck you ångesten. Du ska inte få stoppa mig, NOPE! Inte den här gången, den här gången ska JAG vinna inte du!!!

20 jun, 2015 21:39

1 2 3 ... 20729 20730 20731 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.